Kontio 64 Skrevet 4. Juni https://sugardaters.com/da/profile/g9o0Kr4-Z0 Ville ikke mødes, men sælge videoer. Hun ville starte med at sende to billeder på snapchat! Må sgu sige det var nydelige billeder, hun fremstod godt nok som naboens datter. Ville lave en video til mig for 150 med ansigt og tale. Men ville have pengene først. Jeg tilbød hende 100, kunne sgu godt leve med at miste dem og man kan jo se navne på MP nu. Men nej hun ville ikke have dem på MP for jeg måtte ikke se hendes navn. Så begyndte hun nærmest at omtale sig selv i 3. person som den lille pige. Jeg sagde OK til at sende andetsteds imod screenshot af videoen inden. Siden har jeg ikke hørt fra hende! Hun fremstår meget utroværdig 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejler1 17 Skrevet 4. Juni (edited) men du så hende , troværdigt på snap ? så er det jo dig som er utroværdig . når du diskuterer pris og får gratis fotos først. Det er helt almindeligt at sende pengene først, ellers bliver de jo snydt . Du kan sgu ikke tinge om prisen og så blive sur over hun siger nej Redigeret 4. Juni af sejler1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 7. Juni Jeg bliver sgu lidt træt af at du i det hele taget giver plads til det på sugardaters. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg