ham selv 14 Skrevet 3. Juni Hej svende jeg har for mange år siden besøgt Karen det var min allerførste oplevelse med en ladyboy jeg var nevøs og genert så det var en skidt oplevelse Nu har jeg kigget på hendes profil i noget tid og syntes jo hun er pænt lækker og overvejer om hun skal have et nyt forsøg så derfor er jeg meget int i om der er nogen der har besøgt hende i den sidste tid ? Er hun stadig så fantastisk som alle sagde for 3-5 år siden syntes ikke jeg kan se nye anmeldelser på hende håber jeg kan få noget hjælp inden jeg hælder mine surt tjente skillinger ud på et besøg… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migigen 200 Skrevet 4. Juni ham selv skrev, for 10 timer siden: håber jeg kan få noget hjælp Hvis det er denne trans, så er der større chance for at få hjælp, hvis du lige ulejliger dig med at indsætte et link....bare til en anden gang https://annoncelight.dk/showad/149598 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ham selv 14 Skrevet 4. Juni Hej tak for hjælpen Troede navnet var godtnok men dejligt der er så mange flinke og hjælpsomme mennesker Men ja det er hende god dag…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Nielsen 33 Skrevet 4. Juni Hun er stadig lige så god som hun altid har været, og jeg har besøgt hende on and off gennem de sidste 6-7 år. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scorpionen 18 Skrevet 10. September Et hurtigt spørgsmål om Karen Er hun kysser ??? hun ser jo virkelig dejlig ud på billederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
79tretten 26 Skrevet 10. September Ja, hun kysser. Er meget GFE og giver god service. Du bliver ikke skuffet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scorpionen 18 Skrevet 10. September Det lyder godt, kan ik sexe uden kys, det tænder og tæller max hos mig. skal lige lure hvor i Aarhus hun holder til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kadd 57 Skrevet 10. September Scorpionen skrev, for 4 timer siden: Det lyder godt, kan ik sexe uden kys, det tænder og tæller max hos mig. skal lige lure hvor i Aarhus hun holder til. Et dejligt ugenert sted med masse af parkeringspladser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scorpionen 18 Skrevet 11. September Fedt så skal man bare i disse tider finder ud af hvorfor ens bil holder der omkring :-) De afslører jo kraftedeme efterhånden alt om hvor man er henne de bile :-/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg