Hop til indhold

Recommended Posts

Flyttede til Djursland august 23 og lige i starten måtte jeg prøve de 2 i Rønde
 - det var ok, men er ikke vendt tilbage

Senere har jeg så prøvet hende i Mørke, god massage til billige penge, tænker jeg vender tilbage på et tidspunkt. PS hun har en ret sød hund. 

For nylig har jeg besøgt hende i Allingåbro, hoold da op hun kan tage ved, aaw...

Yderligere oplysninger gives hvis nogen er nysgerrige eller vil have en længere historie...

Del dette indlæg

Link til indlæg
dickens skrev, for 1 time siden:

Er der ekstra ved dem? 

Jeg har kun været ved hende i Allingåbro. Jeg har ikke spurgt efter ekstra der inde, men har fået at vide af en her på EG at det før har kunnet lade sig gøre.  Det gode ved stedet er en professionel massage og at en time IKKE er under 60 minutter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jankanda skrev, for 10 timer siden:

Yderligere oplysninger gives hvis nogen er nysgerrige eller vil have en længere historie...

Er da gerne klar på en længere historie...

Del dette indlæg

Link til indlæg

okey så lidt mere info :-)

kan næsten ikke huske de to i Rønde, det var i september 2023 jeg var der, men jeg er nok ikke rigtig til kun forhæng og man kan høre andre få massage...så vidt jeg husker var det udmærket grøn massage. ( Suksabay for sjovere for nogen år siden  ) 

Mørke Thai massage, ja det er fint, og billigt, 300,- for en time, hul til hovedet i briksen og hun kan godt finde de ømme punkter. hun virker glad og i godt humør, har en ret sød hund, bor i et villa-kvarter, hvor man føler lidt at naboerne kigger lidt ud af vinduerne ( elelr er det bare mig? ) masser af olie, men det har jeg ikke noget imod.

Allingåbro - uh...havde aftalt tid på facebook, men da jeg så ankom havde hun glemt mig. Suk .jaja. Det kan jo ske...da hun åbnede døren så hun lidt træt ud og hun er jo en ældre dame, såå, ja jeg måtte gå igen og hun er nok den eneste der er der...men jeg var stadig nysgerrig og fik bestilt en ny tid ( det anbefales at gøre det på sms ) 
ankom igen og hun virkede mere frisk og så skal jeg da ellers love for at der blev taget ved, det var ikke hygge-nygge og olie, nej det var tiger balsam og Aww aaww aww..men dælme virksomt...hold da op hun går lige til grænsen hvad man kan tåle, ved mig ihvertfald...ok, havde også lige haft hold i ryggen. Ret specielt sted, men ...hmm. Ja hun er , jeg ved ikke hvor gammel hun er, svært at bedømme, hun har nogen specielle øjne, hvis man får lov at kigge i dem, og nogen flotte bryster...

PS ja hun går over tiden, så man får noget extra for de 400,- det koster...og hun tilbyder også 1.5 time. Aw. 

Der var ingen pirring nogen steder, tror man skal kende dem ret godt hvis der skal ske noget disse steder...jeg er en ældre herre på 60, så jeg skal være extra heldig tror jeg haha

hmm eller skulle man tage til grenå eller Aarhus Nord næste gang..eller Randers? ...jeg kan jo godt lide en omgang blid oiliemassage uden underbukser på...nå det vil tiden vise...

Redigeret af Jankanda
tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Swarts

Jeg har besøgt hende i Mørke en 3 gange nu. Hun er virkelig kompetent, det er i hendes private hjem, jeg har mødt hendes datter da hun kom hjem fra skole. I dag var hendes mand hjemme også, det er absolut grøn, og meget kompetent

Del dette indlæg

Link til indlæg
Swarts skrev, for 1 time siden:

Jeg har besøgt hende i Mørke en 3 gange nu. Hun er virkelig kompetent, det er i hendes private hjem, jeg har mødt hendes datter da hun kom hjem fra skole. I dag var hendes mand hjemme også, det er absolut grøn, og meget kompetent

- har du besøgt hende i Allingåbro? Bare for kontrasten :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stenbukken4700 skrev, for 1 time siden:

har du et link til dem ?

ikke det nemmeste at finde, men søg på Thanchanok Thai Massage ( Mørke ) 

og hende i Allingåbro kan jeg ikke lige finde link til, fandt hende på Facebook

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er en i Ørsted, kan ikke lige finde et link.

Auning, tja ved ikke for ca.2 år siden var det et grønt sted, ny ejer sidste år, men som jeg læser det, så er det hende der var der før. På facebook Auning Wellness.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Swarts
micmad skrev, for 22 minutter siden:

Ørsted. (har ikke været der, arbejder i nærheden så deeeet.)

https://annoncelight.dk/showad/375858

Har lige været der, hun er sød og serviceminded, men alligevel ikke noget for mig, hun er ikke en der lige tænder mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Booblover skrev, den 30.6.2024 at 03:09:

Den eneste af de nævnte, jeg kender lidt til, er hende i Trustrup. Hun giver en yderst kompetent, meget mørkegrøn, massage. 

har været der en enkelt gang for 1 år siden ca...lidt mærkelig massage, synes jeg og grønt sted

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...