Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Besøgte hende her

Nem kontakt Per SMS, hun tager ej telefonen. Snakker ellers godt engelsk. Aftalen kom i stand og jeg gik til Aarhus Ø.

Stedet er en lejlighed som hun deler med en veninde. Alice er kvinden på billederne.

Måske smukkere i ansigtet end de lader til. En del billeder er optaget i et photostudie (tror jeg), hun ligner mere dem der er taget med en alf.

En ren lejlighed diskret i Aarhus Ø. Man skal være lidt stille i opgangen beder hun om.

Hun er flot, MILF agtig, smilende og behagelig fra starten. Vi aftalte 1200 for 45 min, hvilket er standardpris i Aarhus.

Fra starten var der god kemi og det blev også til en rigtig god oplevelse. Hun kysser godt.

SF er med i prisen. Derefter lidt pllowtalk og det viser sig at hun er fornuftig og klog.

Alt i alt kan jeg kun anbefale Alice, hun leverer varen og alt hvad hun lover.

Besøger hende garanteret igen hvis hun kommer igen til Aarhus. Hun er her ca to uger.

Torben

Skrevet

Enig,  Alice er en rigtig fin kvinde at besøge. Hun holder også regelmæssigt til i København hvor jeg flere gange har besøgt hende. Altid dejligt, nærværende og god sex.

Skrevet

Jeg besøgte veninden Natalia i går. De deler vist lejligheden. En fræk og sexet lille blondine, der var iført frækt lingeri. Hun er i topklasse hvis man er til kønne og veldrejede blondiner. Brysterne er hjulpet lidt på vej, men en sød pige med et dejligt humør og intense kys. Hun bliver i Aarhus i 14 dage. 

Skrevet
Terra10 skrev, for 2 timer siden:

Jeg besøgte veninden Natalia i går. De deler vist lejligheden. En fræk og sexet lille blondine, der var iført frækt lingeri. Hun er i topklasse hvis man er til kønne og veldrejede blondiner. Brysterne er hjulpet lidt på vej, men en sød pige med et dejligt humør og intense kys. Hun bliver i Aarhus i 14 dage. 

Link til Natalia?

Skrevet

Jeg har lige lavet en aftale med Alice og vil gerne vide om det er til at finde parkering i nærheden?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.