Hop til indhold

Tur til Stuttgart where to go?

Featured Replies

Skrevet

Ja jeg skal snart en tur til Stuttgart, jeg har søgt lidt på nettet for at finde nogen steder der ligger lidt centralt for jeg har lidt svært ved at komme rundt er der nogen der har erfaring med byen og nogle gode steder hvor man kan finde en GP

Har kigget lidt på paradiset men det ligger lidt udenfor byen 

Skrevet

Jeg skal også snart til Stuttgart og har selv læste dette indlæg FKK Clubs in Stuttgart (The Luxor and Sakura)

Jeg påtænker at besøge Sakura

Skrevet
Petit is favorit skrev, den 3.6.2024 at 14:38:

Ja jeg skal snart en tur til Stuttgart, jeg har søgt lidt på nettet for at finde nogen steder der ligger lidt centralt for jeg har lidt svært ved at komme rundt er der nogen der har erfaring med byen og nogle gode steder hvor man kan finde en GP

Har kigget lidt på paradiset men det ligger lidt udenfor byen 

https://www.the-luxor.de Været der et par gange og syntes det er en mega nice club med gode lokaliteter og frække tøser.

Skrevet
  • Author
Wish skrev, for 20 timer siden:

https://www.the-luxor.de Været der et par gange og syntes det er en mega nice club med gode lokaliteter og frække tøser.

Tak for linket, hvordan er prisleje det i forhold til dk piger ? Min første tur sydpå

Skrevet
Petit is favorit skrev, den 5.6.2024 at 18:29:

Tak for linket, hvordan er prisleje det i forhold til dk piger ? Min første tur sydpå

I dgang betales ved kassen når du kommer ind, mener det er 65euro, så kan du selv benytte alt, wellness, bio, god mad og andet.
Pigerne afregner du med ved hvert besøg, 80 euro er nok prisen idag for 30 min.

Har altid selv syntes godt om klubben (tidligere Paradise) i Stuttgart, var der første gang for ca 12 år siden og altid har jeg været meget tilfreds.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.