zuperman 6 Skrevet 3. Juni, 2024 https://annoncelight.dk/showad/398327 Var nogen her? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian62 50 Skrevet 3. Juni, 2024 Kunne også godt tænke mig om der er nogen som har besøgt hende og kan fortælle lidt mere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 109 Skrevet 3. Juni, 2024 Tror hun har været på SD indtil for en uge-14 dage siden , jeg har dog ikke mødt hende , kun skrevet med hende . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zuperman 6 Skrevet 3. Juni, 2024 Smedesvenden skrev, 1 time siden: Tror hun har været på SD indtil for en uge-14 dage siden , jeg har dog ikke mødt hende , kun skrevet med hende . Har du set andre billeder med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 109 Skrevet 4. Juni, 2024 zuperman skrev, for 13 timer siden: Har du set andre billeder med hende? Ja hun så dejlig ud på hendes profilbillede , men den er sgu væk nu da hun har slettet profil på SD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zuperman 6 Skrevet 4. Juni, 2024 Brian62 skrev, den 3.6.2024 at 14:11: Kunne også godt tænke mig om der er nogen som har besøgt hende og kan fortælle lidt mere Har du prøvede at kontakte hende? Jeg har, men jeg fik ikke en svar! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fyr9000 309 Skrevet 4. Juni, 2024 Smedesvenden skrev, for 10 timer siden: Ja hun så dejlig ud på hendes profilbillede , men den er sgu væk nu da hun har slettet profil på SD De billeder i annoncen er sku ik specielt frække, men det lyder flot med 85H. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg