Tennis 6 Skrevet 3. Juni, 2024 Jeg har besøgt Gry 2 gange nu - jeg må bare sige hun ER episk. Hun formår med sin massage at få en til at slappe helt af og komme i den syvende himmel. Man går derfra med en afslappende fornyet energi der varer flere dage… Første gang jeg besøgte hende, var det endda uden orgasme - det var stadig fantastisk og alle pengene værd - anden gang - her for nylig, fik jeg den bedste orgasme jeg nogensinde har haft… hvad hun ikke kan med sine smukke hænder… og det er ikke kun hænderne der er smukke - det er Gry også - på alle punkter… Oplevelsen vil jeg ikke komme nærmere ind på - da jeg vil have den for mig selv - men prøv det… Stedet er pænt og rent og ok diskret med nem parkering, lige udenfor eller i området. Hvis jeg havde råd, ville jeg besøge hende hver dag resten af mit liv! - og det ved hun www.episkm.com (Gry) 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 4. Juni, 2024 Tennis skrev, for 21 timer siden: Jeg har besøgt Gry 2 gange nu - jeg må bare sige hun ER episk. Hun formår med sin massage at få en til at slappe helt af og komme i den syvende himmel. Man går derfra med en afslappende fornyet energi der varer flere dage… Første gang jeg besøgte hende, var det endda uden orgasme - det var stadig fantastisk og alle pengene værd - anden gang - her for nylig, fik jeg den bedste orgasme jeg nogensinde har haft… hvad hun ikke kan med sine smukke hænder… og det er ikke kun hænderne der er smukke - det er Gry også - på alle punkter… Oplevelsen vil jeg ikke komme nærmere ind på - da jeg vil have den for mig selv - men prøv det… Stedet er pænt og rent og ok diskret med nem parkering, lige udenfor eller i området. Hvis jeg havde råd, ville jeg besøge hende hver dag resten af mit liv! - og det ved hun www.episkm.com (Gry) Randers | episk-massage (episkm.com) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Western 82 Skrevet 4. Juni, 2024 Hvor mange meter er der fra Randers Station til klinikken i Randers C.? / Western 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Episkegry 15 Skrevet 4. Juni, 2024 Western skrev, for 6 timer siden: Hvor mange meter er der fra Randers Station til klinikken i Randers C.? / Western Det ligger indenfor 2 km fra Randers togstation. Mvh. Gry Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Episkegry 15 Skrevet 4. Juni, 2024 Tennis skrev, den 3.6.2024 at 11:36: Jeg har besøgt Gry 2 gange nu - jeg må bare sige hun ER episk. Hun formår med sin massage at få en til at slappe helt af og komme i den syvende himmel. Man går derfra med en afslappende fornyet energi der varer flere dage… Første gang jeg besøgte hende, var det endda uden orgasme - det var stadig fantastisk og alle pengene værd - anden gang - her for nylig, fik jeg den bedste orgasme jeg nogensinde har haft… hvad hun ikke kan med sine smukke hænder… og det er ikke kun hænderne der er smukke - det er Gry også - på alle punkter… Oplevelsen vil jeg ikke komme nærmere ind på - da jeg vil have den for mig selv - men prøv det… Stedet er pænt og rent og ok diskret med nem parkering, lige udenfor eller i området. Hvis jeg havde råd, ville jeg besøge hende hver dag resten af mit liv! - og det ved hun www.episkm.com (Gry) Kære Tennis Tusind tak for de fine ord. Du er til hver en tid velkommen hos mig. Det betyder alt for mig, at du har haft en god oplevelse og vælger at dele den herinde, så tusind tak for det. God energi og smil til dig fra Gry 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2754 Skrevet 5. Juni, 2024 Tinas mand skrev, for 13 timer siden: Sjovt at en helt ny annonce roser en pige så meget. Dine mistanker hører ikke hjemme i tråden, men i en rapport. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
theman41 40 Skrevet 5. Juni, 2024 Episkegry skrev, for 13 timer siden: Det ligger indenfor 2 km fra Randers togstation. Mvh. Gry Er du nøgen / topløs under forløbet ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Western 82 Skrevet 5. Juni, 2024 theman41 skrev, for 6 timer siden: Er du nøgen / topløs under forløbet ?? Nej, massøren er fuldt påklædt. Læs mere på hjemmesiden. / Western 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Episkegry 15 Skrevet 10. Juni, 2024 theman41 skrev, den 5.6.2024 at 06:41: Er du nøgen / topløs under forløbet ?? Nej jeg er fuldt påklædt. Al fokus er på dig og dit velvære. Du skal bare lukke øjnene, nyde og tage imod☺️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 157 Skrevet 10. Juni, 2024 Western skrev, den 5.6.2024 at 12:59: Nej, massøren er fuldt påklædt. Læs mere på hjemmesiden. / Western Det lyder lidt kedeligt? Der er nu noget ved også ar se et par dejlige bryster imens Men det er jo smag og behag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tennis 6 Skrevet 15. Juli, 2024 Episkegry skrev, den 4.6.2024 at 16:46: Kære Tennis Tusind tak for de fine ord. Du er til hver en tid velkommen hos mig. Det betyder alt for mig, at du har haft en god oplevelse og vælger at dele den herinde, så tusind tak for det. God energi og smil til dig fra Gry Selv tak - jeg kan love dig jeg kigger forbi igen når muligheden er der og til de skeptiske kan jeg kun sige - prøv det… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersand 38 Skrevet 16. Juli, 2024 Jeg kan bekræfte at et besøg hos Gry er noget helt andet end “bare sex”. Uanset hvilke udfordringer man måtte have, vil jeg gætte på at Gry kan få alle HELT ned i gear - om det er stress, dysfunktionel erektion, usikkerhed eller andet. Som en bonus så er Gry en sød, empatisk og forstående kvinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fslik 15 Skrevet 26. Juli, 2024 Episkegry skrev, den 4.6.2024 at 16:43: Det ligger indenfor 2 km fra Randers togstation. Mvh. Gry Hvornår er du "på" igen Gry ? Kh fslik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Episkegry 15 Skrevet 28. Juli, 2024 fslik skrev, den 26.7.2024 at 21:40: Hvornår er du "på" igen Gry ? Kh fslik Hej fslik - tak for din forespørgsel. jeg har ledige tider torsdag og fredag i den kommende uge☺️ se ledige tider og book via hjemmesiden på min profil Kh Gry Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fslik 15 Skrevet 28. Juli, 2024 Tusind tak for svar Gry Kh fslik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg