Hop til indhold

Mand/mand TS

Featured Replies

Skrevet

Efter at have læst med i nogle måneder, fik jeg endelig taget springet og oprettet en bruger. Jeg tænder helt vildt meget på tænken om en shemale/TS eller blot prøve at være sammen med en mand, sutte/få suttet pik af en mand og give modtage en pik har øvet at sutte en dildo og øvet at blive penetreret af en mellem stor dildo uden problemer. Jeg er i forhold en en kvinde og er 48 ung og Alm bygget, 17 cm. Jeg har bare en frygt for at møde op på en klinik hvis man bliver spottet af nogen man kender og derfor er det ikke blevet til noget. Er der mon nogen blandt jer i dette Forum som havde mod på at mødes med mig et neutralt sted F.eks. Cab-In i Ørestaden eller KBH? Ved godt at dette ikke er et dating site, har kigget på grinder, tror ikke det er stedet for en nybegynder. men det skader jo ikke at prøve her. Skriv gerne pb hvis nogen går med samme tanker.  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.