Hop til indhold

Dronningensgade 48

Featured Replies

Skrevet

Hej, 

kom igennem Dronningensgade i dag og mener at have spottet et Til salg skilt på nummer 48. Nu ved jeg jo ikke om der er tale om slavesalg eller madame anni har besluttet at gå på pension. Hvis det er det sidste, så er det rart at have minderne om mange frække stunder med anni og kolleger, og ikke mindst annis beskidte mund. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Det er ÅR siden det sted var aktivt - før corona, IIRC.

Skrevet
  • Author

Nu var det ikke Madame Elisabeht jeg tænkte på. Jeg tror aldrig hun har været i dronningensgade. Det er korrekt, at der ikke har været så meget gang i dronningensgade efter corona, men Anni har trods alt jævnligt annonceret. Men jeg kan se, at de forskellige websites er taget ned, så meget tyder på, at hun er færdig med at pine mænd, mens hun snakker frækt. Det må også være blevet til nogle stykker i løbet af årene :)

Skrevet

Stedets hjemmeside er lukket. image.thumb.png.a7cdbfc01ad8d1447859c6532c2e0023.png

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.