grandemarco 130 Skrevet 1. Juni Hej, kom igennem Dronningensgade i dag og mener at have spottet et Til salg skilt på nummer 48. Nu ved jeg jo ikke om der er tale om slavesalg eller madame anni har besluttet at gå på pension. Hvis det er det sidste, så er det rart at have minderne om mange frække stunder med anni og kolleger, og ikke mindst annis beskidte mund. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HeinoH 48 Skrevet 10. Juni Det er ÅR siden det sted var aktivt - før corona, IIRC. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin55 154 Skrevet 11. Juni HeinoH skrev, den 10.6.2024 at 02:46: Det er ÅR siden det sted var aktivt - før corona, IIRC. hun er aktiv HOS MADAME ELISABEHT - BYENS FRÆKKESTE FETISH CLUB - TRÆFES I FØLGE AFTALE ! - Annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grandemarco 130 Skrevet 11. Juni Nu var det ikke Madame Elisabeht jeg tænkte på. Jeg tror aldrig hun har været i dronningensgade. Det er korrekt, at der ikke har været så meget gang i dronningensgade efter corona, men Anni har trods alt jævnligt annonceret. Men jeg kan se, at de forskellige websites er taget ned, så meget tyder på, at hun er færdig med at pine mænd, mens hun snakker frækt. Det må også være blevet til nogle stykker i løbet af årene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 11. Juni Stedets hjemmeside er lukket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg