Hop til indhold
lovingboobs

Hot Michelle i Kolding

Recommended Posts

For nylig fik jeg en aften lavet en aftale med Hot Michelle fra Kolding via http://www.voksenlisten.dk/hotmichelle.

Dette var mit andet besøg hos hende. Første gang for et lille års tid siden var egentlig ikke værd at berette om, men jeg besluttede at hun skulle have en chance til.

Hun tager imod i, hvad jeg vurderer til at være hendes private lejlighed i Kolding midtby. Masser af parkering i nærheden, noget af det koster dog penge. Ved aftale med hende, sms'er man ved ankomst, hvorefter hun kommer ned og lukker op. Hun bor øverst oppe, så man skal forbi hele opgangen inden. Dog bor hun alene på toppen, så ingen nabolejlighed ved siden af. Hun taler og skriver i øvrigt dansk, så heller ingen problemer med kommunikationen.

Billederne i annoncen tror jeg er ægte nok. Hun er dejlig chokomørk. Desuden er hun sød og smilende, men også en smule genert.

Ellers mener jeg højde og vægt passer nogenlunde (måske +5 kg for meget). Men det gjorde det bestemt ikke første gang, jeg var der. Siden dengang og til i dag vil jeg tro hun har smidt i omegnen af 10-15 kg! Heldigvis er hun stadigvæk dejlig blød og røre ved. :-) Alderen kan jeg ikke vurdere om den passer...

Vi havde aftalt 30 min til 800,-. For det fik jeg et rigtig godt blow samt lidt blid sex og til sidst valgfri afslutning. Jeg valgte at komme udover ansigtet. Som nævnt kan hun sagtens finde ud af oral. :-) Bedre end gennemsnittet synes jeg!

Men hun virkede ikke 100% nærværende i selve sexakten, så det der "fræk kærestesex" hun skriver om i annoncen, oplevede jeg altså ikke...

Michelle er én, jeg gerne besøger igen. Måske ikke lige om 2 uger. Heller ikke om 2 måneder. Men engang ude i fremtiden, når trangen til en sød, mørk pige bliver for stor..:-) Stedet er ikke særlig diskret, så derfor er hun ikke én, jeg vil rende til i tide og utide. Men hun er så godt og rimelig billigt et knald, at man sagtens kan finde på og vende tilbage.

Indtil da: vær sød og passe godt på hende! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Inspireret af den gode lovingboobs anmeldelse, samt af min evigvarende itch for helt mørke piger qua en 'u'lykkelig kærlighedshistorie tilbage på et amerikansk universitet først i 80'erne, lavede jeg en aftale med Michelle.

 

Jeg kan fuldt ud tilslutte mig ovennævnte herres beskrivelse og oplevelse. Belært af hans beskrivelse holdt jeg mig til det franske - dog i den gensidige version - uden andet end vores vigtigste organ mellem os, nemlig huden. Trods åbenlys generthed - som jeg matchede med så meget tilbagelænet høflighed og (forhåbentlig) følsomhed som mulig for en som mig - tror jeg vi begge fik en rigtig god oplevelse.

 

Så ja, hun er hermed godt passet på, ligsom næste gang jeg kommer forbi...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja hun er rigtig sød. har besøgt hende 2 gange med 1 års mellemrum. Sidst jeg besøgte hende for et halv år siden, var hun i modsætning til første gang blevet nogle numre større. stadig samme søde og serviceminded Michelle, men de ekstra kilo'er, tog noget af fornøjelsen. 

 

Er hun slank som hun skriver i sin annonce, så vil jeg med sikkerhed aflægge hende et besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hun slank som hun skriver i sin annonce, så vil jeg med sikkerhed aflægge hende et besøg.

Hun har tabt sig en hel del efter hun er begyndt til fitness så vil nok mene hun er værd at besøge igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var hos Michelle i efteråret 2013. Hun var bestemt ikke slank - men hendes kæmpe naturlige bryster kompenserede for det. Jeg bestilte et blow job som skulle være hendes speciale og fik da også lov til at få min debut mellem hendes kæmpe bryster! Starten på BJ var fantastisk, men efter 5 min var det som om hun mistede gejsten og derfor mistede jeg lysten - hun kunne ikke få mig til at komme og slutningen blev et handjob. Lidt øv, men sådan er det jo når der ikke er gejst. Er det ikke ligeså meget gejst, lyst og begær vi kommer efter? Jeg mener, det kan jo få selv den mindre fotogene pige til at blive hende man husker resten af livet :)

 

nb. jeg kommer ikke igen - jeg vil ha' gejst garanti!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været ved Michelle sidste sommer......hun var dengang det man vil kalde godt buttet....

Men sød og husker at hun tog spermen i munden.....men det var også det eneste angement fra hendes side....

Hun suttede den op, kondom på, doggy og vendte sig og tog det i munden....

 

Stedet på øverste etage kunne man godt ønske sig anderledes.....jeg mødte underboen i trappeopgangen....

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der har været her fornylig? :)

Ja, var der i sidste uge. Jeg har besøgt Michelle mange gange - altid meget velsoigneret, sød og smilende. Hun har tabt sig en del - jeg synes hun er lækker. Fik som sædvanlig megafransk - 69. Så den nysgerrige, du må bare af sted til Kolding.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hun til rigtig GFE og kan du nævne lidt om hendes priser? :)

Som Professoren skriver " hun kysser og endda rigtig dejligt". Alt andet er vel også op til dig. Megafransk 600 kr. 30 min 800 kr.

Nu har du overvejet et besøg siden februar - kom nu af sted min ven.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som Professoren skriver " hun kysser og endda rigtig dejligt". Alt andet er vel også op til dig. Megafransk 600 kr. 30 min 800 kr.

Nu har du overvejet et besøg siden februar - kom nu af sted min ven.

 

Jeg ved det jeg ved det... Men så mange piger og så lidt tid :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg prøvede at ringe til hende for et par uger siden, men telefonen virkede lidt død, prøvede flere gange over et par dage og fik bare et underligt dyyyyt lyd, nogen der er kommet igennem ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg prøvede at ringe til hende for et par uger siden, men telefonen virkede lidt død, prøvede flere gange over et par dage og fik bare et underligt dyyyyt lyd, nogen der er kommet igennem ?

Hun er ved at tage en uddannelse. Prøv efter kl. 14.00 ellers kontakt hende pr sms, så skriver hun tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...