Hop til indhold

Hvad er WENDY (pt viborg) prisleje?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har luret lidt på Wendy og overvejer en tur til viborg hvor hun pt er.

Jeg har været alle trådene igennem og fler har spurgt ind til hendes priser. Og stafig ingen svar.

Jeg vil være træt af at køre til viborg og spilde både hendes og min til hvis hendes priser er alt for høje. 

Er der nogen der har hendes priser, eller i det mindste hvor hendes prisleje ligger

Skrevet

Jøsses. Jeg skrev spørg hende som i du kan da spørge hende og gav dig link med nr. Hun er der 4 dage, skrev hun til mig. Inden nogen svarer dig, kan hun være booket eller rejst videre. Priserne k a n også være individuelle og ændret siden sidst. Er set og sket hos flere. At man skulle forstyrre en salgsperson som en GP, er da en fjollet tanke. Man sender en høflig besked med kort præsentation. Ønske om tid, service, tidspunkt og så svarer de fleste velanmeldte som Wendy, når de kan. En del med komplet menu og priser. Jeg har lige fået super venligt svar 5 minutter efter besked. 

Skrevet
  • Author
nillerniller skrev, for 42 minutter siden:

Jøsses. Jeg skrev spørg hende som i du kan da spørge hende og gav dig link med nr. Hun er der 4 dage, skrev hun til mig. Inden nogen svarer dig, kan hun være booket eller rejst videre. Priserne k a n også være individuelle og ændret siden sidst. Er set og sket hos flere. At man skulle forstyrre en salgsperson som en GP, er da en fjollet tanke. Man sender en høflig besked med kort præsentation. Ønske om tid, service, tidspunkt og så svarer de fleste velanmeldte som Wendy, når de kan. En del med komplet menu og priser. Jeg har lige fået super venligt svar 5 minutter efter besked. 

Tak for linkene, dem havde jeg glemt, men nu har jeg skrevet. Også pænt og på engelsk,  men har ikke fået svar endnu.

Der er da intet galt i at spørge hvad folks erfaring er med priser her inde. Det er vel det forumet også er til.

Skrevet
Randersmand skrev, for 12 minutter siden:

Tak for linkene, dem havde jeg glemt, men nu har jeg skrevet. Også pænt og på engelsk,  men har ikke fået svar endnu.

Der er da intet galt i at spørge hvad folks erfaring er med priser her inde. Det er vel det forumet også er til.

Det er kutyme at vi ikke skriver priser hvid de ikke fremgår af pigens annonce. Og som nævnt, pigen lever af at sælge en ydelse, og hvis hun ikke vil informer om prisen så er der noget galt i hendes salg.

Skrevet
Den nye grydeske skrev, for 2 timer siden:

kutyme

Nu kom grydeskeen mig i forkøbet, men ja, dels er det kutyme og dels respekt i den forstand, at ikke offentligjort priser ikke kan udnyttes. Naturligvis må man spørge om ting, helst med link/profil, men var jeg mopset på en gp (er set flere gange herinde med stalkere og forsmåede kunder), kunne jeg bare smadre pigens gesjæft ved at sige lavere priser og så får hun et hav af kunder, der prutter, forlanger, truer....

Fordi nogen har sagt på et forum for sexkunder fyldt med dårlige anmeldelser, at hun tog 1200 for en time og ikke 1600. Nu man vil tale om ikke at være til ulejlighed. Kort, klar, høflig besked. Svarer pigen, fint. Svarer hun ikke efter et par dage, kan man prøve igen og så er der nok en grund til ingen svar (fravalg, for travlt, ferie, syg, ikke ordentlig besked). 

Derfor

Spørg hende?

Og hvis det kan misforståes: man kan spørge hende...? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.