Hop til indhold

Ikke den danske pige - Rikke i Odense

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/397044

Den sædvanlige adresse med nr. 22.

Jeg korresponderede dagen før og fik en aftale kl. 11 næste formiddag. 

Skrev på dansk og fik svar på dansk, der forledte mig til at tro, der var tale om en dansk GP. 

Goggle Translate er blevet vildt god. 

Don’t go there. 

Selvom hun er lækker og har yderst indbydende, kvindelige attributter (hjulpne bryster - ar observeret), så kan hun ikke et ord dansk. 

Stedet er desværre et rufferi-foretagende, hvor sydamerikanske kvinder indfinder sig med stor udskiftning til følge.

Fuck, hvor jeg hader bagmændene, der lokker kvinder til Danmark under påskud af, at de kan tjene mere end i hjemlandet 

Jeg gik med uforrettet sag.

Dette scam ønsker jeg ikke at støtte.

Og du skal være solidarisk med mig  

Ellers får vi ikke udryddet denne form for trafficking  

Skrevet

Danske flag i annoncen = KÆMPE ADVARSELSLAMPE! 

Der er flere især tantrasnydere, der bruger danske flag og kalder sig ved danske navne som Kamilla, Sanne, Rikke især. 

Ikke en skid med danskere, tantra, lingam at gøre men en smart fidus til at få flere penge elller mislede folk til at tro, de er danske. 

https://annoncelight.dk/profile/Komoghygmedmig

https://www.180.dk/nummer/52644021

Anmeld dem på annoncelight, 180 så folk fremover kan starte med at søge ganske få steder og få klar besked. 

Søge annonceid giver ikke altid hit på nr eller profilnavn som 'komoghygmedmig'. Annoncer slettes tit. Nye profiler laves.

TANTRA RIKKE 

https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=Rikke tantra &updated_after=any&sortby=relevancy&search_and_or=and

Danske flag = advarselslampe!

Overvej mere kontrol ift sprog/facetime (disse bagmænd har også rigtige danskere til at sidde og besvare beskeder på korrekt dansk)

Vend rundt og gå, når løgne opdages

Foto søg (her flere falske)

Stærkt du gik igen, pisse godt! 

Montesquieu skrev, for 2 timer siden:

Redigeret af nillerniller

Skrevet

Var også i kontakt med dem - og de undlader behændigt at svare direkte på, om pigen er dansk... så trak følehornene til mig, navnlig da den adresse også dukkede op..... Der er åbenbart en række piger eller i hvert fald annoncer tilknyttet stedet...

Skrevet
Montesquieu skrev, for 10 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/397044

Den sædvanlige adresse med nr. 22.

Jeg korresponderede dagen før og fik en aftale kl. 11 næste formiddag. 

Skrev på dansk og fik svar på dansk, der forledte mig til at tro, der var tale om en dansk GP. 

Goggle Translate er blevet vildt god. 

Don’t go there. 

Selvom hun er lækker og har yderst indbydende, kvindelige attributter (hjulpne bryster - ar observeret), så kan hun ikke et ord dansk. 

Stedet er desværre et rufferi-foretagende, hvor sydamerikanske kvinder indfinder sig med stor udskiftning til følge.

Fuck, hvor jeg hader bagmændene, der lokker kvinder til Danmark under påskud af, at de kan tjene mere end i hjemlandet 

Jeg gik med uforrettet sag.

Ellers får vi ikke udryddet denne form for trafficking  

Så pigen er smuk, og billederne virker ikke falske.
Grundlæggende siger du, at vi ikke skal tage dertil, fordi hun skrev dig på dansk, men hun er ikke dansk? Har hun nogensinde sagt "Hej, jeg er dansker" eller bare gået ud fra, at hun er det? 
Hun skrev sikkert tilbage på dansk, fordi der er nogle danskere, der ikke taler engelsk, tænkte du på det? 
Og jeg vil også gerne vide, hvordan du kunne se ar, hvis du gik med det samme.

Skrevet

Efter at have læst endnu en "god anmeldelse" af Montesquieu, besluttede jeg mig for at skrive til Rikke i går aftes. Jeg skrev på engelsk, men præsenterede mig som dansk. 
Som I alle kan se, udgav pigen sig ikke for at være dansk.
Jeg planlægger et besøg i næste uge +/- når jeg har meget fritid og vil gerne dele min mening. 
Kan heller ikke vente med at drage mine konklusioner om "Traffiked"-situationen.
Dette er ikke den første pige, som nogen har forsøgt at ødelægge hendes forretning, og jeg er bare træt af alle disse løgne (og jeg tror, jeg ikke er den eneste), der bliver mere og mere indlysende.

Screenshot_20240531_230207_com.google.android.apps.messaging.jpg

Screenshot_20240531_230212_com.google.android.apps.messaging.jpg

Skrevet

Jeg har selv besøgt Rikke som 'Sanne' og gik som ts igen. Naturligvis foranlediges man til at tro, at det er en dansk pige, når der:

Bruges dansk navn

Annoncen har danske flag

Der svares på dansk

Det er uredeligt og falsk markedsføring ligesom tantra løfter fra ikke tantra uddannede. Med eet eneste formål. Snyde og foranledige for at få flere penge ud af folk på falske præmisser.

Hvorfor der er 3 kvinder i DK med samme fremgangsmåde? Man kunne tro, at de måske har samme bagmand eller kender hinanden. 

https://www.hoeren.club/vrouwen/2549-cindy-sexything/

Falske fotos. 

Jeg er en Sød, fræk og naturlig kvinde (Flag efter!!!)

Flag lige efter er jo ikke for at vise glæde eller det er 5/6 eller hun har fødselsdag eller der er EM kamp. 

At hun (tlfdamen/bagmanden) svarer, nu, at hun er spansk (sydamerikansk) er ikke noget, de før har gjort. Der er løjet flere gange. 

Den rolige skrev, for 22 timer siden:

Kan heller ikke vente med at drage mine konklusioner om "Traffiked"-situationen.

Vi ser frem til en nyere anmeldelse. Nu er bagmænd jo ikke det samme som traficking. Men glæder mig til din research og svar fra 'Rikke' om hun er her frivilligt, har gæld, udlejer tjener styrtende, hvorfor og hvem, der laver annoncerne og besvarer tlf, når det ikke er hende selv/dem selv.

wobleren skrev, den 31.5.2024 at 08:25:

Var også i kontakt med dem - og de undlader behændigt at svare direkte på, om pigen er dansk... så trak følehornene til mig, navnlig da den adresse også dukkede op..... Der er åbenbart en række piger eller i hvert fald annoncer tilknyttet stedet...

Fornuftigt. Adressen kan jo give et signal om ting ala TV2 dokumentaren. Og ja, mange af os har fået svaret: ja, jeg er fra Danmark (tit brugt også af rumænere, der svarer jeg er fra Italien, som ikke nødvendigvis er en løgn, hvis de bor der). Pt er hun jo nok i bagpersonens øjne 'from Denmark'.

Madame Illona skrev, den 31.5.2024 at 23:27:

Sjovt nok Ingen svar på hvordan du kunne se ar når du “ vendte rundt og gik “ 

Tænker hvor sand din advarsel er :ph34r:

Jeg har selv set en gp åbne med babserne halvt eller helt ude. Man kan vel også gå ind (mange skynder sig ind af døren pga diskretion) og gå ind i værelset for at få info, opdage, at hun ikke er dansk, se ar osv. Ingen siger vel, ts på under 1 sekund i selve døråbningen skal vende rundt og gå. Hvor mange kunder bliver stående på dørtrinnet og snakker, checker nationalitet, pris og menu. Noget disse piger sjældent aner en dyt om. 

https://www.180.dk/nummer/52644021

61 hits på 'danske og rikke' på EG. Der gemmer sig flere anmeldelser af 'Rikke'. 

Samme metode. Samme navne. Samme adresser. Samme brug af flag. Måske de nu ikke bruger 'tantra' mere og svarer på engelsk, men det er da underligt, de er selvstændige men kommer på flere 'kendte adresser'. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.