Hop til indhold

theblackbarbie007

Featured Replies

Skrevet

https://sugardaters.com/da/profile/5Vzvl92nz0 
tror det er 10 gang hun har en profil. Måske også noget med stor pige ? sidst ! Nu er hun så 22. Jeg var sammen med hende i 2014 og igen i 2016 . da sagde hun hun var ved at tage kørekort ) Så nok 28 i dag. Jeg har mødt hende on and of til et par år siden, hvor jeg simpelthen synes hun var blevet for stor. profilen siger jo heller ikke vægt ! De foto er ikke nuværende, nok også 10 år gamle. Men et ok fuck hvis det endelig skal være. 
Nogle som har nuværende erfaringer ?

Skrevet
  • Author

hun hed mis stor black girl før , bl a, i er velkomne til andre oplysninger i pm 

Skrevet

Hun er helt sikkert ældre end hun skriver, men sikkert stadig et godt knald. Dejlig stram og villig

Skrevet
  • Author
Håndværker skrev, for 32 minutter siden:

Hun er helt sikkert ældre end hun skriver, men sikkert stadig et godt knald. Dejlig stram og villig

ikke speciel stram, så hende har du ikke mødt 

Redigeret af godkendtsd

Skrevet
godkendtsd skrev, for 5 timer siden:

ikke speciel stram, så hende har du ikke mødt 

Jo det har jeg, op til flere gange…….

Skrevet
Håndværker skrev, for 7 timer siden:

Jo det har jeg, op til flere gange…….

hvad måtte du give ? Jeg har mødt hende sidste år i Hørsholm hun hed vist noget med g..... ?
Og det var hm middel oplevelse for pengene. Hun har bosted, mener hun sted man kan bo ??

Skrevet

Jeg har også mødt hende. Supersød, men billederne er spicet lidt op. Hun er mørkere end på billederne og hendes ansigt er i min optik anderledes og mere afrikansk end på billederne. 
Hun var skøn at knalde og har lidt former og meget flotte bryster.

Jeg synes på ingen måde at hun er “stor” men det er jo meget individuelt.

Skrevet
madert skrev, for 10 timer siden:

Jeg har også mødt hende. Supersød, men billederne er spicet lidt op. Hun er mørkere end på billederne og hendes ansigt er i min optik anderledes og mere afrikansk end på billederne. 
Hun var skøn at knalde og har lidt former og meget flotte bryster.

Jeg synes på ingen måde at hun er “stor” men det er jo meget individuelt.

Hvor lang tid siden er det , og hvad måtte du give for et knald. Var du uden gummi )
Jeg har sidst set hende , hos mig i Kokkedal, i 20xx. Da fik hun 1200 og var på p stav , det var bare at gå til den , og sprøjte løs )
Men ja hun er mørk og har flotte tunge patter. Derfor håber jeg ikke hendes alder passer i dag. 

Redigeret af sejler1

• 3 months later...
Skrevet

har hun en ny profil, jeg er ret vild med mørke kvinder, choko med noget lyserødt indeni er lækkert og feder ikke 

Skrevet

Hun var side 9 i ekstrabladet i april 2017  da siger de 22 år !

Redigeret af pænemand

Skrevet

Har besøgt hende for et års tid siden. Hun er sød og smilende, og hun har en klar anbefaling fra mig :)

Skrevet
TorbenC skrev, for 14 timer siden:

Har besøgt hende for et års tid siden. Hun er sød og smilende, og hun har en klar anbefaling fra mig :)

ok, , hvad gav du og ved du om hun stadig er aktiv ?

Skrevet
pænemand skrev, den 6.9.2024 at 07:37:

ok, , hvad gav du og ved du om hun stadig er aktiv ?

1500  og nej, jeg har ikke kontakt til hende mere, så det ved jeg ikke

Skrevet
TorbenC skrev, for 3 minutter siden:

1500  og nej, jeg har ikke kontakt til hende mere, så det ved jeg ikke

tak, har vist en meget gammel, mailadresse jeg kan prøve. Var det uden og oral osv, som hun plejer at gøre det 

Skrevet
pænemand skrev, Lige nu:

tak, har vist en meget gammel, mailadresse jeg kan prøve. Var det uden og oral osv, som hun plejer at gøre det 

Ja, det var det. Jeg har kun gode minder om hende

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.