Hop til indhold
Jernet

Alexa Ferrer i Vejle - Skønt besøg

Recommended Posts

Godaften folkens :)

Lige en dugfrisk anmeldelse af den skønne Alexa: https://annoncelight.dk/showad/402366

Efter at have set på hendes annonce et par dage, besluttede jeg mig til at besøge hende.

Det skulle vise sig at være det helt rigtige valg.

Kontakt til hende foregik via sms på engelsk og var meget ligetil og kortfattet. Aftalen kom i hus, og jeg mødte op på adressen til aftalt tid.

Alexa var også klar til tiden, og det var hende fra billederne i annoncen. Allerede her startede det rigtig godt. Alexa tog imod mig med det dejligste varme smil, der kunne smelte nordpolen og gøre den til et tropisk paradis.... sådan cirka ;).

Vi fik afregnet det aftalte, og jeg tog et hurtigt bad, og så tilbage til hende den skønne.

Vi gik i gang med det jeg var kommet der for, og Alexa er dejlig flirtende og fræk, med øjenkontakt og meget imødekommende.

Sexen var rigtig god i alle mulige stillinger og jeg nød hvert et sekund, og det virkede det også til hun gjorde.

Efter det frække virkede det på ingen måde som om hun havde travlt med at få mig ud, jeg fik den tid jeg havde betalt for.

Alt i alt et vildt godt besøg, der sagtens kan gentages.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernet skrev, for 12 timer siden:

Lige en dugfrisk anmeldelse af den skønne Alexa: https://annoncelight.dk/showad/402366

Efter at have set på hendes annonce et par dage, besluttede jeg mig til at besøge hende.

Kontakt til hende foregik via sms på engelsk og var meget ligetil og kortfattet. Aftalen kom i hus, og jeg mødte op på adressen til aftalt tid.

Alexa var også klar til tiden, og det var hende fra billederne i annoncen. Allerede her startede det rigtig godt. Alexa tog imod mig med det dejligste varme smil, der kunne smelte nordpolen og gøre den til et tropisk paradis.... sådan cirka ;).

Vi fik afregnet det aftalte, og jeg tog et hurtigt bad, og så tilbage til hende den skønne.

Vi gik i gang med det jeg var kommet der for, og Alexa er dejlig flirtende og fræk, med øjenkontakt og meget imødekommende.

Sexen var rigtig god i alle mulige stillinger og jeg nød hvert et sekund, og det virkede det også til hun gjorde.

Efter det frække virkede det på ingen måde som om hun havde travlt med at få mig ud, jeg fik den tid jeg havde betalt for.

er hun i vejle centrum 

Del dette indlæg

Link til indlæg
henrik_klausen skrev, for 2 timer siden:

er hun i vejle centrum 

Ja, vestbyen, 7 minutters gang fra byparken.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende her idag tidlig.   Super sød og dejlig pige. Havde book 45 min og prøvede om der var 2 skud , efter 20 min med det meste var jeg tappet , på den gode måde , rolig vi tar en pause så prøver nr 2 omgang men var død , vi lå og snakkede derefter og lod tiden gå ud.      Ser hende helt sikkert igen  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernet skrev, den 30.5.2024 at 20:29:

må man røre hendes smukke bryster og er hun berøringsvenlig og hvordan er BJ uden ved du hvor lang tid hun er i vejle 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er meget berøringsvenlig, også på brysterne.

Hun er i Vejle til og med i dag søndag.

Aner ikke mht blow uden, jeg bestilte ikke ekstra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende i går. Jeg kan kun bekræfte de rosende ord der skrives her. En helt klar stor anbefaling herfra. Eneste minus er den den ikke særlig diskrete indgang hvor man står og venter på gaden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...