Hop til indhold
Administrator

Ny moderator på Eroguide.dk

Recommended Posts

Guest Alleviator

Alleviator er en ting/person der lindrer eller letter. Hvilket der kan være brug for, når bølgerne går højt.

 

Panodil er alleviator på hovedpine :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alleviator er en ting/person der lindrer eller letter. Hvilket der kan være brug for, når bølgerne går højt.

 

Panodil er alleviator på hovedpine :smile:

 

Så skulle du jo have haft titel af "Facilitator". Men det får måske den næste? :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Øøøh er det tilladt bare at kalde alle de der, med sjove navne, man alligevel ikke kan stave til "Grønjakkerne"?

 

Det er jo lidt ligesom foråret, de myldre jo frem...

 

Kan man som bruger vælge sig sin egen personlige "Grønjakke"?  Sådan ligesom sin egen træner/coach?

 

Jeg vil i såfald vælge ham der "jeg ikke kan stave til" med Boxeren:D :D

 

På forhånd tak

 

ps...velkommen til den nye jeg slet ikke kan stave til :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øøøh er det tilladt bare at kalde alle de der, med sjove navne, man alligevel ikke kan stave til "Grønjakkerne"?

Nej tak til "grønjakker", det giver mig for mange associationer til de hedengangne rasistiske grønjakker fra 80'erne

 

Hvad med kort og simpelt: "mods"?

 

(mods = moderatorer)

 

Alternativt kan du kalde dem for "de grønne mods", ligesom de grønne/brune bude.... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bienvenue... og godt at Ledelsen tager den øgede trafikmængde (og det stigende testoteron-niveau) alvorligt og søger at holde styr på gemytterne. I takt med at mindre sites lukker ned får vi jo på EG flere "mindre-boligområder-på-landet-exentrikere" (og vi har jo ellers nok i forvejen) :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wauw, nu kan i sgu da snart starte et helt fodboldhold! ;)

Nå, men velkommen til de nye mod's. Det hjælper jo altsammen på overarbejdet for den enkelte. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen velkommen.

At dømme efter tonen og den voksende børne have her på EG, så er der brug for alle 11 mand i start opstillingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Held og lykke til de nye i ledelsesteamet, fint at det bliver styrket eller måske rettere, at der sker en aflastning af de hårdt prøvede kræfter. Mængden af indlæg og vrøvl er jo desværre stadig stigende.

 

Og ligesom i den virkelige verden har de fået fine titler på engelsk.

 

 

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...