Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Da Sugardating stadig var nyt og spændende, så havde jeg en del gode oplevelser derinde.

Mest med ret unge amatørpiger, som synes det var frækt og spændende at prøve.

Men hvad er status nu? 

Er det værd at lave en profil igen og prøve lykken, eller er luften gået af ballonen? 

Mvh.

Skrevet

Mit bud fra egen erfaring er, at ratio reel og ledig pige ift mand svinder mere og mere mens professionelle prostituerede og scams tilsvarende vokser.

Men kan du præsentere dig selv, har du noget at byde på osv, så er det slet ikke umuligt. 

Tænker du spørger for at finde 'en fast'  - ud af boksen ide: spørg en af de unge, du evt render ind i, fx hende barbie, du lige har efterlyst. 

Skrevet
  • Author
nillerniller skrev, for 9 minutter siden:

Mit bud fra egen erfaring er, at ratio reel og ledig pige ift mand svinder mere og mere mens professionelle prostituerede og scams tilsvarende vokser.

Men kan du præsentere dig selv, har du noget at byde på osv, så er det slet ikke umuligt. 

Tænker du spørger for at finde 'en fast'  - ud af boksen ide: spørg en af de unge, du evt render ind i, fx hende barbie, du lige har efterlyst. 

Ja, jeg tænkte også at "hypen" omkring det lidt havde døet ud. Jeg husker at det er i starten vrimlede med frække 18-årige piger, som gerne ville prøve det :) Sådan er det nok ikke mere.

Måske skulle jeg prøve hende Barbie, selvom jeg det sidste lange stykke tid har holdt mig til thaier :) 

Skrevet

Jeg spurgte og fandt en: kan vi kalde det at omvænne/omvende en normal gp/pige, der gerne ville slippe for uro, angst, flere trælse oplevelser og egentlig søgte penge (naturligvis) men sex, gfe, friends with benefit agtig forhold. 

Søger man noget andet, spænding fx, duer det nok ikke. Og de uskyldige og billige trunter er en snart uddød race. Også da en del jo HAR prøvet det den ene gang og mange andre har opdaget, at de kan tjene bla OF istedet. Rygtet er i omløb blandt pigerne, hvad de sagtens kan tjene. 

Har flere veninder derinde og de mener også, at der sådan helt uvidenskabeligt er 30-40% svindlere, 30-40% profesionelle og resten er så dem, du skal forsøge at overbevise. 

Skrevet

tror ikke det er meget anderledes, jeg søger bare ikke de helt unge mere, men måske sidst i tyverne først i trediverne, så derfor er det også anderledes

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.