NewPunter 214 Skrevet 30. Maj Da Sugardating stadig var nyt og spændende, så havde jeg en del gode oplevelser derinde. Mest med ret unge amatørpiger, som synes det var frækt og spændende at prøve. Men hvad er status nu? Er det værd at lave en profil igen og prøve lykken, eller er luften gået af ballonen? Mvh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 587 Skrevet 30. Maj Mit bud fra egen erfaring er, at ratio reel og ledig pige ift mand svinder mere og mere mens professionelle prostituerede og scams tilsvarende vokser. Men kan du præsentere dig selv, har du noget at byde på osv, så er det slet ikke umuligt. Tænker du spørger for at finde 'en fast' - ud af boksen ide: spørg en af de unge, du evt render ind i, fx hende barbie, du lige har efterlyst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 214 Skrevet 30. Maj nillerniller skrev, for 9 minutter siden: Mit bud fra egen erfaring er, at ratio reel og ledig pige ift mand svinder mere og mere mens professionelle prostituerede og scams tilsvarende vokser. Men kan du præsentere dig selv, har du noget at byde på osv, så er det slet ikke umuligt. Tænker du spørger for at finde 'en fast' - ud af boksen ide: spørg en af de unge, du evt render ind i, fx hende barbie, du lige har efterlyst. Ja, jeg tænkte også at "hypen" omkring det lidt havde døet ud. Jeg husker at det er i starten vrimlede med frække 18-årige piger, som gerne ville prøve det Sådan er det nok ikke mere. Måske skulle jeg prøve hende Barbie, selvom jeg det sidste lange stykke tid har holdt mig til thaier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 587 Skrevet 30. Maj Jeg spurgte og fandt en: kan vi kalde det at omvænne/omvende en normal gp/pige, der gerne ville slippe for uro, angst, flere trælse oplevelser og egentlig søgte penge (naturligvis) men sex, gfe, friends with benefit agtig forhold. Søger man noget andet, spænding fx, duer det nok ikke. Og de uskyldige og billige trunter er en snart uddød race. Også da en del jo HAR prøvet det den ene gang og mange andre har opdaget, at de kan tjene bla OF istedet. Rygtet er i omløb blandt pigerne, hvad de sagtens kan tjene. Har flere veninder derinde og de mener også, at der sådan helt uvidenskabeligt er 30-40% svindlere, 30-40% profesionelle og resten er så dem, du skal forsøge at overbevise. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
godkendtsd 19 Skrevet 30. Maj tror ikke det er meget anderledes, jeg søger bare ikke de helt unge mere, men måske sidst i tyverne først i trediverne, så derfor er det også anderledes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg