Hop til indhold

Nogle der kender hende her

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/384604

Nogle der har kendskab til hende her, Clara og kommer fra Esbjerg ?

Skrevet
BigJohnny skrev, for 9 minutter siden:

Clara og kommer fra Esbjerg ?

Er de 2 ting, man skriver i overskriften

HVEM: CLARA

HVOR: ESBJERG

SVINDEL

HOLD DIG VÆK

https://www.180.dk/nummer/71836883

Ingen danskere taler og skriver sådan her

Med mine fængslende 157 cm og en tillokkende tilstedeværelse er jeg din dejlige ledsager, klar til at skabe uforglemmelige øjeblikke sammen med dig! 

Jeg er en passioneret udforsker af livets glæder og er altid ivrig efter at begive mig ud på nye eventyr med dig. Lad os dykke ned i fortryllelsens verden, hvor vores forbindelse antænder,

Skrevet

Deruodver er mailadresse stort rødt flag, da det typisk bruges af dating-flirt sider, hvor du via mail lokkes og skal betale for at sende eller læse 'hendes' beskeder, som er sendt fra en mand, der hedder Torben og arbejder på et stort kontor i Sverige eller Indien. Lyca mobile du kan se ved at søge tlfnr er klassisk den slags svindel. 

Hvornår lærer man at se så åbenlys svindel 

Skrevet
  • Author
nillerniller skrev, for 16 timer siden:

Deruodver er mailadresse stort rødt flag, da det typisk bruges af dating-flirt sider, hvor du via mail lokkes og skal betale for at sende eller læse 'hendes' beskeder, som er sendt fra en mand, der hedder Torben og arbejder på et stort kontor i Sverige eller Indien. Lyca mobile du kan se ved at søge tlfnr er klassisk den slags svindel. 

Hvornår lærer man at se så åbenlys svindel 

Tak for input, det er jo også derfor jeg spørger ind til det her på forum, inden man får kastet sig hovedkulds ud i noget der lugter lidt :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.