Hop til indhold

Hotel i Vejle

Featured Replies

Skrevet

Jeg skal på kursusdag i Vejle starten af næste uge, men overvejer at lave lidt leg på hotel i løbet af weekenden først. 

Kender I til hoteller, som egner sig til noget, uden at receptionist kigge gør? I Aarhus har alle mine besøgte hoteller fungeret perfekt til det anonyme, men hvad kan Vejle mon tilbyde :D

Redigeret af Vixenida
ændring

Skrevet

Hotel Zleep på havnen er nyt og lækkert. https://www.zleep.com/da/hotel/vejle/

Receptionen er på topetagen - man behøver ikke komme derop, hvis du selv kan sørge for, at dine gæster bliver lukket ind. 

/Cupid

Skrevet

Samme på B&B HOTEL Vejle, billiger end zleep 

Det tilbyder også online Check-In 

Redigeret af AlexCH

Skrevet

Hotel Hedegaarden, der ligger lidt ude for byen. Der skal man ikke forbi receptionisten, det er meget diskret.

BB-Hotel Vejle Park, der ligger i midten af byen tæt ved gågaden. Her får man en kode til hoveddøren, som jeg fik tilsendt på sms lige inden. Benytter man indgangen i porten, skal man ikke forbi receptionisten, så stadig diskret.

Jeg nævner dem, da jeg selv har været på hotellerne for at besøge glædespiger og begge steder følte jeg mig anonym.

Redigeret af GBlover

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.