Lingus 5 Skrevet 30. Maj Overskrifter med denne ordlyd får mig altid til at strække hals. Efter at have deltaget i flere lignende arrangementer med mange skønne kvinder, heriblandt blondinen her, bliver jeg nødt til at sige: Tag med. I kommer ikke til at fortryde det. Blondine GB LØRDAG 01-06-2024 , kl. 12 , se billederne - Annoncelight Jeg mødte smuksakken for nogen tid siden og må bare sige, at man har svært ved at tro, hvor heldig man kan være, at man får lov til at kaste sig over en så flot, ung, sød og naturlig pige, som drengene ville vende sig om efter, hvis de mødte hende på strøget. Der er no nonsense. Efter en kort velkomst, udlevering af "adgangsbillet" og orientering om husregler går der ikke mange minutter, før skønheden efter eget initiativ har fat i så mange nøgne rumsterstange, som hun bare kan overkomme med mund, hænder og den lækreste, sultne mis, man kun kan drømme om. Hun er glad for at blive spermet til i ansigt og på krop, dog ikke i munden. Når hun bliver beordret til at gnide spermoladen ind i fissen, og så gør det, som om det lige var det, hun havde allermest lyst til, så er det bare ikke til at stå for! Vi var otte-ti herrer ved bordet, folk af alle højder, drøjder og aldersklasser. Jeg husker især en bror, der fik sig en længere gallop, mens han sad i en lænestol med hende på stangen, og de andre gæster nød optrinnet. Man skulle faktisk tro, hun gik til ridning. Herren gik rundt med et fjoget smil længe efter, ligesom pigens underliv var krabberødt efter stangridtet. Billederne på annoncelight er fra stedet, og jeg genkender situationen. Men som så ofte før yder billederne ikke skønheden fuld retfærdighed. Hun er meget spiseligere i virkeligheden og noget af et energibundt. Til sidst flød stole og sofaer med flade batterier, mens hun lige skulle tappe den sidste mødedeltager for de sidste kræfter. Om jeg skal med? Åh jo, man er jo ikke idiot. Jeg ville helst have hende for mig selv, men som sagt må I ikke snyde jer selv for en helt særlig oplevelse. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexo 82 Skrevet 30. Maj Når hun bliver beordret til at gnide spermoladen ind i fissen, og så gør det, som om det lige var det, hun havde allermest lyst til, så er det bare ikke til at stå for! ????? Hvorfor er der så krav om gummi når hun gør sådan, hun kan da stadig blive smittet, og hun deler billeder hvor der er bareback og creampie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lingus 5 Skrevet 30. Maj Relevant spørgsmål, Sexo. Jeg refererer et tidligere arrangement, og der er ingenting i beskrivelsen af det kommende, der skal holde mig hjemme for at se fjernsyn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg