kingkong9000 46 Skrevet 30. Maj, 2024 Bangkok er som altid et evigt paradis, har nu været i byen i en uges tid og til trods for lavsæson koger det. Var i aftes i Nana området, ind på Rainbow i Nana Plaza og sidde en time. Scenen væltede i unge smukke piger. Bød ind på en ung smuk skønhed, der skilte sig lidt ud, det viste sig hun var fra sydthailand og ikke Isan, det var grunden. 1000 kr alt i alt med drinks og barfine og betaling til hende og så var det bare på nærmeste hotel. Det var den vildeste oplevelse ever. Hun kneppede en total fra hinanden i 3 timer, alt det man havde drømt om i sine vildeste fantasier kunne lade sig gøre. Golden shower, så sengen sejlede, hun var fantastisk, en osende sexmaskine. Det vildeste jeg nogensinde har prøvet. Den oplevelse vil jeg tænke tilbage på for evigt og når livet er træls. .Tak min gud og skaber for dette væsen, Jeg fik selvfølgelig hendes kontaktoplysninger. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Normal 107 Skrevet 4. Juni, 2024 Lyder fedt, deler du mon hendes oplysninger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 6. Juni, 2024 kingkong9000 skrev, den 30.5.2024 at 07:50: 1000 kr alt i alt med drinks og barfine og betaling til hende Dvs. 5000 ThB - syntes på Nana Plaza, da jeg var der i efteråret, at hvis man ikke konstant overøste pigerne med drinks - så var de hurtigt væk igen - og da de kun ville have shots - så blev de som regel kun siddende i 5 min - ellers kom mamasan og tydeligt indikerede at man skulle op med pungen igen, for at kunne få lov vedblive med at konversere lidt med en af striptøserne - ellers skulle de op på scenen igen - og musikken var så høj, at det stort set kun blev til meget korte sætninger - så jeg foretrak at finde mine udkårne udenfor på gaden, hvor man mere i fred og ro kunne snakke med pigerne og ikke konstant behøvede at fylde dyre drinks på dem - og så kunne man komme langt for 2000 ThB - omend det ofte kun var ShortTime eller samme pris som for LongTime i Pattaya/Jomtien - ved godt at går man på cat-walk bar i Pattaya - kommer man også hurtigt til at spendere 3 - 5000 ThB, før man får noget action. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingkong9000 46 Skrevet 6. Juni, 2024 Normal skrev, den 4.6.2024 at 20:49: Lyder fedt, deler du mon hendes oplysninger? Det kan du godt glemme, hun er min. Men smut ind på Nana Plaza,, Rainbow på 1. Etage nede i bunden. Lange ben, ikke thai udseende, vild udstråling. Så kan du finde hende selv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingkong9000 46 Skrevet 6. Juni, 2024 kingkong9000 skrev, for 28 minutter siden: Low season må være svaret. I high season var det aldrig gået igennem til den pris. Jeg kunne bestemt have fået det billigere på gaden eller Thermae, men vægter sikkerheden. Er blevet rullet en gang af en freelance. Og syntes stripbarene er et fantastisk sjovt, god stemning og faktisk også efter forholdene billig koncept. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg