Hop til indhold
Guest Nice and easy

Memorable happy hour with Mona

Recommended Posts

Guest Nice and easy

Few moments ago I left Mona.

Very easy to make the appointment.

When I arrived at the front door she meet me with a sweet smile and took me to her room.

She asked what I wanted, and I told her.

Then we started a good and long foreplay. I hope she liked to be touched all over her nice and slim body. At least I felt like she enjoyed it. And that makes me in good shape below the belt.

Then she gave me a good combined hand and bj with a condom on. In the fist place I would prefer without. But she had the skills to quickly make me forget that.

When I felt it was the time to feel her pussy around me, she gave me the most wonderfull cowgirl that I have ever experienced, resulting in a really sweet happy end.

I never tried that before with a condom on my best friend.

Will I visit her again? Yes, yes and yes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wow - she looks gorgeous! I actually once thought her pictures was fake. Now I would like to visit her. Slim and natural breasts - she is perfect!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan virke noget mistænktsomt at alle kommentarer fra brugeren "Nice and easy" handler om det samme lokation, men det kan man gøre med hvad man vil.

Jeg vil dog pointere, at en anden bruger, cirka samtidig har lavet an anmeldelse om selv samme person (Mona), men med en noget anderledes oplevelse.

Uden at skulle starte en debat om brugeren her og deres oprigtighed, så bør man jo blot som oplyst besøgende, læse flere anmeldelser før man kaster sig afsted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy
it-eXperten skrev, for 21 minutter siden:

Det kan virke noget mistænktsomt at alle kommentarer fra brugeren "Nice and easy" handler om det samme lokation, men det kan man gøre med hvad man vil.

May I kindly inform you that there are two locations of interest in that area, which is indeed very different.

Best regards Nice and easy.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft gode oplevelser med Mona og en del andre piger på Bollefabrikken

Mona har imo en exceptionelt lækker krop :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nice and easy skrev, for 15 timer siden:

Few moments ago I left Mona.

Very easy to make the appointment.

When I arrived at the front door she meet me with a sweet smile and took me to her room.

She asked what I wanted, and I told her.

Then we started a good and long foreplay. I hope she liked to be touched all over her nice and slim body. At least I felt like she enjoyed it. And that makes me in good shape below the belt.

Then she gave me a good combined hand and bj with a condom on. In the fist place I would prefer without. But she had the skills to quickly make me forget that.

When I felt it was the time to feel her pussy around me, she gave me the most wonderfull cowgirl that I have ever experienced, resulting in a really sweet happy end.

I never tried that before with a condom on my best friend.

Will I visit her again? Yes, yes and yes.

Hi Mona

Del dette indlæg

Link til indlæg
it-eXperten skrev, for 15 timer siden:

Det drejer sig om to lokationer….begge dog i Herlev ;) 

Jeg er enig med @Nice and easy omkring Mona :) 

Se evt her:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy
Skrevet (edited)

Jeg kunne ikke holde mig fra hende, så hun fiik lige et besøg mere. Hvor er hun sød og dejlig. Hun er måske lidt "fragile" så pas godt på hende.

Mvh. Nice and easy.

Redigeret af Nice and easy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nice and easy skrev, for 4 timer siden:

Jeg kunne ikke holde mig fra hende, så hun fiik lige et besøg mere.

Jeg kan heller ikke holde mig fra hende…har været der flere gange :wub:

Hun er nemlig sød og dejlig og ja nok lidt fragile…

Hun rejser hjem mandag, men regner bestemt med at komme retur :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var hos Mona i torsdags...

Billederne er 100% hende, hun er måske endda lidt slankere i virkeligheden... Er man til slanke piger, så har Mona en virkelig flot slank krop... Hun modtager meget gerne en ordentlig slikketur, hvilket jeg nyder at give...

Men så slutter det positive også for mig...

Hun præsterede et MEGET uengageret håndjob, da jeg endelig blev stiv, fumlede hun for vildt med at rulle kondomet den " forkerte vej" på... Hvilket resulterede i at min rejsning faldt igen... Derefter præsterede hun et endnu mere uengageret blowjob... Mistede totalt lysten, rejste mig og tog mit tøj på... "What's wrong"... Sagde ikke noget men, måske din manglede lyst til at udføre dit job og dit manglende engagement... 

Ps. Vil skyde hende til at være ca. 170 cm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Buttfreak skrev, for 3 timer siden:

Derefter præsterede hun et endnu mere uengageret blowjob...

Det er ikke hendes blow man kommer efter ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
dhnmdst skrev, for 50 minutter siden:

Det er ikke hendes blow man kommer efter ;) 

Nej det er det dælme ikke... Ha ha... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Buttfreak skrev, for 4 timer siden:

Mistede totalt lysten, rejste mig og tog mit tøj på... "What's wrong"... Sagde ikke noget

Det virker meget "demonstrativt" som du beskriver det........."Går" man bare uden et ord??......altså som i total tavshed!

Nuvel, pigen var uengageret, og du var i din ret til at forlade stedet......... meeen alligevel.......

Man kunne da lige i det mindste sige, "Ved du hvad.....Det her er sgu ikke lige mig, så jeg smutter"

Del dette indlæg

Link til indlæg
dhnmdst skrev, for 20 timer siden:

Hun rejser hjem mandag

Må så være i dag mandag? For kan ikke se hendes annonce mere. Øv.... ville ellers ha besøgt hende i morgen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Getlouder skrev, 1 time siden:

Hvis det ikke er hendes blow man kommer efter, hvornår kommer man så ? :P

Jeg kommer for at opleve hendes ultra slanke unge flexible krop…og for at knalde hende ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 21 timer siden:

Det virker meget "demonstrativt" som du beskriver det........."Går" man bare uden et ord??......altså som i total tavshed!

Nuvel, pigen var uengageret, og du var i din ret til at forlade stedet......... meeen alligevel.......

Man kunne da lige i det mindste sige, "Ved du hvad.....Det her er sgu ikke lige mig, så jeg smutter"

Det var ikke nødvendigt at sige noget, jeg trak på skulderen, slog ud med armene og pegede ned på min halv stive pik... Tog mit tøj på... Og gik...

Tænke ikke det var nødvendigt at svine den unge pige til eller sige noget hun nok ikke forstod alligevel, hun forstod mit kropssprog og lukkede mig stille og roligt ud igen... 

Tænker ikke at du er i din gode ret til at "dømme"  min opførsel, da du ikke aner en flyvende fis om hvad der er foregået... 

Er man til en super slank kneppedukke, der ligger på ryggen og modtager det der kommer, uden smil, indlevelse, engagement eller nogen form for service, så skal man da bare besøge Mona... Men ønsker man en pige der rent faktisk ønsker at være der og der nyder at servicere og tilfredsstille sine "kunder" os, så skal man, efter min mening, ikke besøge Mona...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Buttfreak skrev, for 22 timer siden:

Tænker ikke at du er i din gode ret til at "dømme"  min opførsel, da du ikke aner en flyvende fis om hvad der er foregået... 

Jeg forundres blot over din måde du forlod pigen påB), ud fra den måde du beskrev forløbet på

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy
Buttfreak skrev, den 4.6.2024 at 10:15:

Er man til en super slank kneppedukke, der ligger på ryggen og modtager det der kommer, uden smil, indlevelse, engagement eller nogen form for service, så skal man da bare besøge Mona... Men ønsker man en pige der rent faktisk ønsker at være der og der nyder at servicere og tilfredsstille sine "kunder" os, så skal man, efter min mening, ikke besøge Mona...

Sådan er jo. At vi alle er forskellige, og har forskellige ønsker og behov.

Selvom jeg er kunde, og vi aftaler pris mv. opfatter jeg alligevel GP'erne som første gangs dates. Kvinder som jeg værdsætter højt, og som jeg ønsker selv skal have god glæde ved mødet. Jeg fordrer intet, men håber naturligvis at mødet bliver godt.

I min relativt korte newbie tid, et par måneder nu, har jeg erfaret, at jo flinkere man selv er, jo mere får man retur.

Mona er som hun er, og var heldigvis meget villig til, at gøre mig glad og tilfreds begge gange vi har været sammen.

Mvh. Nice and easy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nice and easy skrev, for 20 timer siden:

har jeg erfaret, at jo flinkere man selv er, jo mere får man retur.

Præcis, hvis man evner at behandle pigerne med respekt, får man typisk en god oplevelse, desværre er det ikke alle der har de evner

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad os gå ud fra at alle behandler GPer med respekt, så betyder det bestemt ikke man er garanteret en god oplevelse den anden vej. ;) 

Det jeg prøver at sige her er at begge parter kan være skyld i en dårlig oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bobb skrev, for 12 minutter siden:

så betyder det bestemt ikke man er garanteret en god oplevelse den anden vej

Rigtigt, men nu skriver jeg også "Typisk" og naturligvis er der brodne kar imellem som med alt andet

Bobb skrev, for 14 minutter siden:

Det jeg prøver at sige her er at begge parter kan være skyld i en dårlig oplevelse.

Jeg er helt enig med dig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...