M85 1 Skrevet 29. Maj Hej er der nogle der har været hos hende her for nyligt? https://annoncelight.dk/showad/314139 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 29. Maj Hvis du bruger søgefunktionen, finder du flere anmeldelser, der i hvert tilfælde afholder mig fra at prøve. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
M85 1 Skrevet 29. Maj Jeg synes at det er gamle anmeldelser der kommer frem, så det kunne godt være at der var nogle der havde nye erfaringer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntman 146 Skrevet 29. Maj M85 skrev, for 34 minutter siden: Jeg synes at det er gamle anmeldelser der kommer frem, så det kunne godt være at der var nogle der havde nye erfaringer Måske er anmeldelser gamle, men jeg tænker, at hun nok ikke er blevet mere attraktiv fordi der er gået noget tid. Da jeg for nogle år siden vendte om på stedet, da der stod en yderst hærget og beruset kvinde foran mig som mere lignede en i 60'erne end på 40, bestemte jeg i hvert fald for aldrig at søge kontakt igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg