Hop til indhold

Søger "grønt" thaimassage-sted i Kolding eller Vejle

Featured Replies

Skrevet

Hejsa, 

jeg søger et "grønt" thaimassage-sted, hvor det ligner at det er grønt / "ingen intim" osv - men hvor der alligvel er mulighed for noget (HJ eller BJ fx)

Kolding eller Vejle

Skriv gerne PB, hvis der er nogle hemmelige steder .. :D

Skrevet
Mastager skrev, den 30.5.2024 at 11:40:

Sådanne steder ville jeg også gerne finde.

Hvis du kommenterer er det fordi du ønsker at hjælper trådstarter. Efter 7 år burde du vide bedre, @Mastager . Det samme gælder dig, @snacks. I kan klikke på knappen "følg dette".

Redigeret af Stapler

Skrevet

Hejsa Brenner,

Jeg kan varmet anbefale Grace i Kolding, hun giver fantastisk massage og der er også mulighed for både HJ og BJ også har gør hun det rigtigt godt ! Hun er meget sød og ser godt ud med en flot krop, gode bryster (de har fået lidt hjælp, men er pæne og dejlige) flot ansigt med et dejligt smil. Hun er høj af en Thai at være og så taler hun et fremragende engelsk hvilket er en sjælenhed hos en gp. Jeg er blevet stam kunde hos hende, så pas på hende ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.