Hop til indhold

De forsvundne profiler: Er det her f.eks. ikke Diana?

Featured Replies

Skrevet

I torsdags dukkede en 18-årig pige op ved navn Kate.

Hun var med blond, kort hår og fra et af de baltiske lande.

For at gøre forvirringen total må hun dog ikke forveksles med 18 y.o. petite Kate, som hun ikke umiddelbart lignede.

Uanset hvad forsvandt profilen dagen efter.

Samme historie gjorde sig gældende med Diana, hvis profil dukkede op i start februar, som jeg har mødt tidligere. Her nåede jeg at booke en tid men pigens profil forsvandt og mødet blev aflyst.

Dagen efter var profilen også væk. 

Nogen der ved hvad der sker? Man kunne måske forestille sig lidt et mønster her med piger, der kun når at være her i kort tid. Er det her f.eks. ikke Diana tilbage igen under et tredje navn, hun hed også engang sexy Sofia – nu med navnet Darina? Jeg gad vide hvad der skete med den anden “nye” Kate?

Linket til Diana som nu formentlig er Darina er her:

Darina:

https://nympho.dk/n17964/6240/darina

En meget fin pige hvis det er hende. Gad vide hvor lang tid vi får hende at se nu? Jeg kan ikke linke til den anden piges profil da den netop forsvandt igen :)

/TheLion

Redigeret af TheLion

Skrevet
  • Author

* Er det her ikke Diana tilbage nu igen, skulle der selvfølgelig have stået.

Redigeret af TheLion

Skrevet
  • Author

* Og når jeg skriver det med ikke at gøre forvirringen total, var det netop fordi denne “nye” Kate havde samme navn og alder som 18 y.o. petite Kate.

Det der netop er den store forvirring, er pigernes profiler der forsvinder/forsvandt efter kort tid – bare så det fremstår klart.

Så er der selvfølgelig også Diana/Darinas mange navneskift.

Jeg gad stadig vide hvad der skete med denne “nye” Kate? :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
TheLion skrev, for 22 timer siden:

Så er der selvfølgelig også Diana/Darinas mange navneskift.

Fik hun dårlige anmeldelser sidst hun var her? 

Skrevet
  • Author
Wasted Youth skrev, for 9 timer siden:

Fik hun dårlige anmeldelser sidst hun var her? 

Det er måske næsten det, der gør det mere mærkeligt med de to piger jeg lige nævner.

Jeg kender netop ikke denne “nye” Kate, men jeg nåede at se, at hun var i et af de lidt højere prislejer med 1.800 kr. for en time. 

Og Diana/Dariana har typisk fået gode anmeldelser men forsvandt så pludselig sidste gang og er nu dukket op med endnu et nyt navn. Jeg tror hun dengang, hun forsvandt tog 1.800-1.900 kr. for en time, så også i et lidt højere prisleje – jeg ved ikke nu da hun ikke skriver det.

Jeg gad fortsat vide hvad der skete med hende den “nye” Kate? :)

Redigeret af TheLion

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.