IlovethemYoung 44 Skrevet 28. Maj, 2024 Jeg har overvejet at besøge denne godte, har forsøgt at se om hun er anmeldt tidligere. Nogle der har erfaring eller viden om hende? https://annoncelight.dk/showad/403032 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 588 Skrevet 28. Maj, 2024 https://annoncelight.dk/profile/SpecialCleo 3 dage gammel profil Link til fremtidige søgninger 180.dk = lebara 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2543 Skrevet 28. Maj, 2024 Har ikke besøgt hende, men der ser positivt ud mht. Billederne tager i Danmark og hun holder en styrke papir med hendes navn, så tag du bare en for holdet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dennis87 8 Skrevet 28. Maj, 2024 Aftaler tid med hende og så svarer hun ikke efterfølgende - så spild af kørsel og spild af tid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arcanine 3 Skrevet 30. Maj, 2024 Jeg aftalte tid men hende og ventede udenfor i lang tid. Hun blev ved med at skrive små opdateringer men åbnede aldrig døren, svarede ikkei sidste ende. Helt sikkert en man skal holde sig fra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ace_58 30 Skrevet 3. Juni, 2024 Holder hun til på en “kendt” adresse ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hook 114 Skrevet 4. Juni, 2024 Har været der. Foto er rigtige, hun er lækker og sprød. Topklasse oplevelse. Gentagelse JA helt sikkert. Hendes veninde ligeså. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Getlouder 127 Skrevet 4. Juni, 2024 Tak for at tage en for holdet @Hook. Hvem er hendes veninde ? Og har du besøgt hende også? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hook 114 Skrevet 4. Juni, 2024 Getlouder skrev, for 1 time siden: Tak for at tage en for holdet @Hook. Hvem er hendes veninde ? Og har du besøgt hende også? Har besøgt begge. Mener den anden hedder Eveline (kan ikke lige finde hendes profil). Hendes billeder var også meget retvisende, desværre har hun også fakeprofiler, hvilket absolut ikke er nødvendig. Hun behandlede mug rigtigt godt, men der var også god kemi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langesen 109 Skrevet 4. Juni, 2024 Hvad er prisniveauet, Hook? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hook 114 Skrevet 5. Juni, 2024 Langesen skrev, for 8 timer siden: Hvad er prisniveauet, Hook? Suk - for højt desværre. 1200 kr. for 1/2 time. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
7752 24 Skrevet 6. Juni, 2024 Så tog jeg en for holdet. Cleo vender hurtigt retur på Whats App, så det var super nemt at lave en aftale. Det blev i går aftes efter landskamp i Parken. Og det var jo også fars dag. Jeg havde skrevet med Cleo om en fantasi hvor hun var den unge liderlige student, der havde bestemt st hun ville udnytte hendes gamle lærer sexuelt. Det var hun helt med på. Kampen i Parken sluttede og jeg begav mig mod Amager, hvor skønheden holder til. Jeg bliver mødt i døren af en smuk ung pige, som med det samme bestemt siger til mig, at nu er det min tur til at tage mig sammen. Jeg får svaret, at jeg vil gøre mit bedste. Vi står længe og kysser. Det bliver til dybe tungekys. Jeg kan mærke at vi begge to er spændt på hvad der skal ske. Cleo er ung med masser af energi. Jeg bliver sendt i et hurtigt bad. Da jeg kommer ind har Cleo taget alt sit skoletøj af og ligger og slænger sig i sofaen. Hun siger til mig at nu starter det hårde arbejde. Jeg lægger med ved siden af skønheden og jeg begynder at kærtegne hendes krop. Hun nyder kys på hendes nakke og begynder at klynke. Hendes brystvorter får også en tur. Hun tager fat i mit hoved og siger at hendes fisse har ventet på min tunge, lige siden vi mødtes første gang i skolen. Jeg er så klar og begynder langsomt at slikke hende på indersiden af lårene. Det kan hun godt lide. Men endnu en gang tager hun dat i min nakke og trækker mit hoved ned mod hendes fisse. Nu skal der slikkes. Først blidt min hurtigt begynder hun at bevæge hendes underliv frem og tilbage, og et øjeblik efter kommer hun i en voldsom orgasme, hvor hun stønder helt vildt. Det er frækt. Hun slapper helt af og siger tak, men jeg har bestemt, at nu skal hun have mere, så jeg begynder langsomt at slikke hende igen. Hun siger nej nej, men jeg kan mærke at hun mener ja. Langsomt bliver hendes clitoris vækket til live, og der går ikke lang tid før hun sige mere mere mere. Min tunge arbejder og resultatet kommer hurtigt. Safterne løber ud af hendes våde fisse, og så kommer hun i endnu en vild orgasme. Vi ligger lidt og nusser og pludselig siger hun, at der er noget vi har glemt. Hun vender om på maven spreder benene og stritter med hendes lille frække numse. Så er hendes besked: Er du i tvivl om noget. Jeg tænker, at der kan ikke være så meget tvivl om hvad hun vil, så jeg gør klar til at tage hende bagfra. Men jeg tog fejl. For hun ville have min tunge til at slikke hendes lille numsehul. Så jeg må igang igen. Først små slik rundt om hendes numsehul. Bagefter dybe borende slik i hendes våde numse. Hun var virkelig tændt og min pik kunne også lide det. Så var den time ved at være gået, så hun sagde at nu var det vist min tur. Det havde jeg fortjent. Vi lagde os i en 66er. Men før hun gik i gang med blowjob, så ville hun slikkes 100% ren. Det blev hun, og hun gik i gang med et super blowjob. Min stive pik i hendes mund fik den helt store tur.Jeg holdt kun et øjeblik så liderlig have den time gjort mig. Kommet jeg igen: 200% Jeg har aldrig haft så fantastisk oplevelse, og jeg har prøvet den samme fantasi med mange unge piger Jeg skylder lige at sige at jeg et en ældre pensionist med mange sex glæder 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JonDo 560 Skrevet 6. Juni, 2024 Fuck der lyde som en rigtig fræk og lække oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hook 114 Skrevet 6. Juni, 2024 7752 skrev, for 8 timer siden: Så tog jeg en for holdet. Cleo vender hurtigt retur på Whats App, så det var super... Da jeg tog en tur for holdet ugen før dig var kemien i top, trods det og lækker blid sex var hun ikke til kys, ikke engang tantekys. Det samme gælder veninden Everlin, jeg besøgte ugen før. Du må være noget helt specielt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
7752 24 Skrevet 7. Juni, 2024 Jeg er sikker på at jeg ikke er noget helt specielt. Men de mange små frække beskeder i løbet af dagen havde bygget en stemning op. Så da den unge smukke skolepige åbnede døren i kort minishirt og en næsten gennemsigtig hvid bluse så var det som om verden gik i stå. Tingene udviklede sig helt naturligt. Det var meget intenst med lange ig våde tungekys. Det var så frækt og opsidsende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg