Hop til indhold

DOMINA GFE/PSE PARTY - miss_v_ellyx

Featured Replies

Skrevet

Jeg er ret sikker på at det er hende jeg besøgte for nogle år siden.. Der kaldte hun sig for Molly og havde en masse billeder på sin annonce som hun havde hugget fra en canadisk model. Skulle selvfølgelig være vendt om i døren, men gjorde det ikke.. Det kan jeg stadig her 4 år efter klaske mig selv i panden over. 

Hun ligner ikke sine billeder og hvis man ser på billede 5 og 6 så ser det ud som om at de er kørt igennem et filter. Det tror jeg alle billederne er, men disse 2 er særligt gale.. Avoid at all cost. 

Skrevet

Jeg mener også at hun på et tidspunkt havde lavet en falsk profil herinde, hvor hun så gennem den lavede en anmeldelse af sig selv.. Dette blev selvfølgelig opdaget.. 

Haps hvis du er til kvindelig dominans så er du meget bedre stillet hvis du besøger Anastasya som er tilbage i starten af Juni. D. 4. tror jeg nok. Hun får udelukkende gode anmeldelser. Eller hvis det skal være dansk så prøv Karoline. Hendes anmeldelser er også rigtigt gode. 

• 1 year later...
Skrevet

Altså, hvad er det der er så slemt ved hende udover at hun ikke ligner sig selv på billederne 

Skrevet
Theguy2 skrev, for 17 timer siden:

Altså, hvad er det der er så slemt ved hende udover at hun ikke ligner sig selv på billederne 

Prøv at læse de gamle anmeldelser…

Hun har også heddet Lady Elly. 

Redigeret af Sharky

• 3 months later...
Skrevet

Tænkte lige jeg kunne opdatere eftersom at jeg var dum nok til ik at lytte til jer som har besøgt hende ja for fanden hun er forfærdelig 

kommer ind til en session dominans hvorpå vi bliver enige om fod fetish samt fisse og røv slikning over beskeder i det jeg kommer ind vil hun gerne sidde og snakke i 5-10min fordi jeg citere “vi er ikke dyr” jeg tænker ja okay og vi snakker så lidt om hvad jeg godt kunne tænke mig selvom jeg skrev en fin detaljeret besked og hun svarede på den 

Hun gør opmærksom på at det er del af session at hun skal ignorere mig men det går fint nok hun er underlig og højlydt men ikke overfor mig men en hun skriver med også midt i session vil hun gerne have at jeg slikker hende bagi men jeg kunne vitterlig ikke da hun stank af lort uden overdrivelse som om hun ikke havde vasket sig men jeg betalte for 1 time men hun skyndte på at jeg skulle komme og endte så med at jeg selv valgte at gå efter 35min det var alt for ulækkert i forhold til hvad jeg har prøvet 

så helt klart 0/10

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.