Guest chef123 Skrevet 27. Maj Så blev det godt nok sommer https://annoncelight.dk/showad/375307 jeg var forbi denne skønhed Alisa til dem som måtte savne noget fantastisk sex/massage kom afsted,satan hun kan sit kram… sted 8-10 sex 9-10 massage 9-10 kommer jeg igen..ja for satan det er lang tid siden jeg har nydt en mandag så meget kom afsted hvis i er til en lille fræk Thai Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vexxer 92 Skrevet 27. Maj Du vil ikke fortælle lidt nærmere om, hvad der gjorde det så fantastisk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chef123 Skrevet 28. Maj Det som hun kan minder i min lille verden bare så meget om det som jenny kunne,men hun er jo ikke i dk mere. vi kom næsten hele vejen rundt plus lidt massage som også var til UG hun sutter super godt hun har en mega energi når hun får hvad hun ønsker….hun står som en flitsbue når man slikker hende…hun nyder det… ingen falske lyde… jeg var ikke i tvivl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThaiLover4Ever 97 Skrevet 29. Maj Hejsa, lyder som en kæmpe god oplevelse når den kan sammenlignes med Jenny. Bare lige nogle få "iagttagelser" som du sikkert kan svare på. Bryster ægte? Glat barberet? Ud fra billeder ser Alisa ud til at være slim....? Jeg er snart i området. God dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chef123 Skrevet 29. Maj Det hurtig svar ja helt Glat ved mit sidste besøg helt ægte bryster…og de er følsomme helt rigtig slim… men ikke helt som jenny..men det gør faktisk ikke noget hun har samme str som da jenny valgte at stoppe…men dem som kender jenny fra vejle der var hun i mine øjne for slim.hendes krop blev meget bedre da hun kom i form men tilbage til Alisa hende må vi jo nyde så længe hun ønsker vores besøg… jeg må jo nok indrømme at jeg har været lidt meget omkring de sidste 2 år og i den tid er der ikke fundet noget bedre en Alisa..og hende der er taget hjem jenny… nå ja ja bliver det sku til en tur til Fyn igen i morgen… når pikken vil på tur så må jeg jo med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg