Hop til indhold
Kafka76

Piercing i tungen?

Recommended Posts

Hej Kafka

jeg kan ikke finde ud af, hvad du vil. Mener du, om det kan mærkes, at pigen har en tungepiercing når hun  giver fransk?

Eller er det bare bevidstheden om en tungepiercing, der gør oplevelsen frækkere? For mit vedkommende gør det ingen

forskel, om der er en tungepiercing eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Egentlig begge dele.

Og så vil jeg helt konkret gerne vide, om I kender nogen?

Kh

Privat har en pige med tungestav givet mig et par langt over gennemsnitlige bj's. Bevidstheden om den spillede nok lige så meget ind, som hendes evne til at udnytte den. Men nu var hun i øvrigt ret god teknisk og indfølingsmæssigt. Tungep er vel et signal om at hun er fræk med munden, så det symbolske spiller en rolle samtidig med at der statistisk sikkert er en god sammenhæng ml. orale evner og piercing. Men det er gætværk. Går også fået bj med gummi af en købepige, det var o.k. og sikkert medvirkende til jeg kunne komme ved gummi fransk. Men det var et af mine allerførste sexkøb, så min nervøsitet var en langt væsentligere faktor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...