Hop til indhold

Piercing i tungen?

Featured Replies

Skrevet

Hej venner

Hvad synes om glædespiger med piercing i tungen?

Og har I erfaring med andre end guddommelige Kimora?

Skrevet
  • Author

Men hvad med andre end hende? Nogle der ved noget?

Skrevet

Hej Kafka

jeg kan ikke finde ud af, hvad du vil. Mener du, om det kan mærkes, at pigen har en tungepiercing når hun  giver fransk?

Eller er det bare bevidstheden om en tungepiercing, der gør oplevelsen frækkere? For mit vedkommende gør det ingen

forskel, om der er en tungepiercing eller ej.

Skrevet
  • Author

Egentlig begge dele.

Og så vil jeg helt konkret gerne vide, om I kender nogen?

Kh

Skrevet

ja jeg skal være sammen med hende i morgen, håber så ikke at staven sætter sig fast i ringen :-P

Skrevet

Av, Knallert.

Det kunne give lidt skæve blikke i venteværelset på skadestuen.  :???:

Skrevet

Egentlig begge dele.

Og så vil jeg helt konkret gerne vide, om I kender nogen?

Kh

Privat har en pige med tungestav givet mig et par langt over gennemsnitlige bj's. Bevidstheden om den spillede nok lige så meget ind, som hendes evne til at udnytte den. Men nu var hun i øvrigt ret god teknisk og indfølingsmæssigt. Tungep er vel et signal om at hun er fræk med munden, så det symbolske spiller en rolle samtidig med at der statistisk sikkert er en god sammenhæng ml. orale evner og piercing. Men det er gætværk. Går også fået bj med gummi af en købepige, det var o.k. og sikkert medvirkende til jeg kunne komme ved gummi fransk. Men det var et af mine allerførste sexkøb, så min nervøsitet var en langt væsentligere faktor.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.