Jarhead 104 Skrevet 27. Maj (edited) Hej https://annoncelight.dk/showad/364244 Tvivler på det er pigen på billedet, men en ting er sikkert hun tilbyder ikke hvad der står i annoncen. Hun måtte ringe til mutter for at forstå hvad der stod i sms korrespondancen. Hvor ydelser var aftalt, men altså ikke noget hun gør når det kommer til stykket. Så hvis man skulle være det mindste i tvivl, så er der i hvert fald mutter på her, og man kommunikere ikke direkte med pigerne. Gik igen. Redigeret 27. Maj af Jarhead 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 895 Skrevet 27. Maj Tak for advarslen, jeg var tæt på vælge hende i går, godt jeg lod være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 27. Maj Hvilke ydelser tilbyder de? Massage og fuldpakke? hvad havde du efterspurgt som du ikke kunne få siden du måtte gå igen fair nok du ik vil skrive det her, men så smid en pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lurikken 16 Skrevet 27. Maj (edited) Jeg var også et smut forbi og valgte at takke pænt nej. Billederne er bare så langt fra virkeligheden. Lidt tungere og kompakt i staturen må man sige. Der er lang mellem de slanke og fine Thai i Vejle for tiden. Super ærgeligt. Redigeret 27. Maj af lurikken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jarhead 104 Skrevet 28. Maj exostar skrev, for 13 timer siden: Hvilke ydelser tilbyder de? Massage og fuldpakke? hvad havde du efterspurgt som du ikke kunne få siden du måtte gå igen fair nok du ik vil skrive det her, men så smid en pb Det fremgår relativt tydeligt, at hun tilbyder anal... Det gør hun ikke :) ("Bina er en meget flot ung og sexy thaipige med flotte bryster og en fræk røv og hun vil have dig i alle huller") Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 28. Maj Jarhead skrev, for 1 time siden: Det fremgår relativt tydeligt, at hun tilbyder anal... Det gør hun ikke ("Bina er en meget flot ung og sexy thaipige med flotte bryster og en fræk røv og hun vil have dig i alle huller") Ahh på den måde, tak for info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg