PoulAfDK 67 Skrevet 27. Maj https://annoncelight.dk/showad/293150 Emma har tidligere afvist at se mig, fordi jeg måske havde lidt rigeligt af ønsker og hun ikke så meget tid. Derudover er priserne for 30 minutter på adressen _lidt_ højere end jeg plejer at betale. Nå, fik endelig en aftale i stand og gjorde min dialog så kort som jeg kunne. Ud fra hendes billeder fik jeg indtrykket af, at der var tale om en meget klassisk smuk pige som måske ville være lidt berøringsangst og forsigtig, men da hun har fine anbefalinger rundt omkring så måtte jeg afsted. Steder er ret diskret og man kan parkere ret uset, selvom de fleste nok ved hvad der foregår på adressen. Der er kamera som filmer parkeringspladsen, så lad være at sidde og pille næse Blev venligt modtaget af en sindssyg lækker pige i høje hæle og læderbukser, ligesom jeg ønskede det. Efter er hurtigt besøg på toilettet ledte jeg kort efter hende. Hun sad allerede på alle fire i sengen og vrikkede med røven og iagttog sig selv i det store spejl ved sengegavlen. Det var min indgang til at få mærket godt og grundigt efter på den flotte røv hun besidder. Havde bedt om PSE og jeg fik til fulde hvad jeg kom efter, selvom hendes facesiting i begge huller var ved at tage livet af mig (på den gode måde). Ville også gerne mærke lidt bagfra på hendes flotte små naturlige bryster, men hun synes måske jeg var for blid, så hun greb begge hænder og æltede alt hvad de kunne trække. Der var både lidt omvendt cowgirl, doggy og prone-bone inden jeg kom. Efterfølgende suttede hun mig udenpå kondome, hvilket faktisk føltes ret lækkert. Til sidst lå vi bare og talte lidt og hun virkede ikke til at have travlt, ligesom der ikke var noget mobilskriveri eller andet. Det var mig selv som tog initiativ til at komme i tøjet og ud af døren. Et genbesøg er helt sikkert! 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulAfDK 67 Skrevet 27. Maj En kort forglemmelse: Da vi begge havde fået tøjet på og snakket lidt mere sagde hun, at vi jo slet ikke havde kysset endnu og så fik den lige alt hvad den kunne trække - så det husker jeg næste gang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jens P 94 Skrevet 28. Maj Emma er desværre allerede væk !!! Ny pige på adressen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg