Hop til indhold

Paula Ejby - Advarsel!

Featured Replies

Skrevet

Jeg føler mig virkelig snydt. Det startede, da jeg ankom, personen der tog imod, var tydeligvis ikke hende på annonce billederne. Lille og tynd, uden bryster og en langhåret blond paryk. Pikken var ikke 20 cm., snarere 12-13 cm.

Jeg havde desværre ladet mig rive med af annoncen og bestilt 1 time på forhånd. Vildt dårlig sex og min pik blev ikke rørt. Vedkommende var kun interesseret i oral på sig selv, samtidig med at mobilen blev tjekket med jævne mellemrum. Det var så intetsigende og usexet at jeg mistede lysten. Jeg foreslog så i stedet at få massage. Dette blev udført fumlende og uden nogen følelse overhovedet.

Jeg fik så at vide at tiden var gået. Jeg tog tøj på og stod på gaden, 24 minutter efter jeg var ankommet.

Spild af tid og penge.

#Ejby PAULA 20CM NEW DOMINATOR IN YOUR REAL ACTIVE AND PASSIVE CITY

Jeg kan ikke anbefale hende, intet i annonce stemte med virkeligheden, inklusiv en virkelig ringe behandling.

Skrevet
Bane skrev, for 16 timer siden:

Jeg føler mig virkelig snydt. Det startede, da jeg ankom, personen der tog imod, var tydeligvis ikke hende på annonce billederne. Lille og tynd, uden bryster og en langhåret blond paryk. Pikken var ikke 20 cm., snarere 12-13 cm.

Jeg havde desværre ladet mig rive med af annoncen og bestilt 1 time på forhånd. Vildt dårlig sex og min pik blev ikke rørt. Vedkommende var kun interesseret i oral på sig selv, samtidig med at mobilen blev tjekket med jævne mellemrum. Det var så intetsigende og usexet at jeg mistede lysten. Jeg foreslog så i stedet at få massage. Dette blev udført fumlende og uden nogen følelse overhovedet.

Jeg fik så at vide at tiden var gået. Jeg tog tøj på og stod på gaden, 24 minutter efter jeg var ankommet.

Spild af tid og penge.

#Ejby PAULA 20CM NEW DOMINATOR IN YOUR REAL ACTIVE AND PASSIVE CITY

Jeg kan ikke anbefale hende, intet i annonce stemte med virkeligheden, inklusiv en virkelig ringe behandling.

så du betalte for at sutte pik i 24min?

Skrevet
  • Author

#Randy, Nej. Læs nu anmeldelsen.

Skrevet

Hvordan var røven?

Skrevet

Øv. Hun var ellers en af dem jeg overvejde at prøve. Men tænkte også det var for godt til at være sandt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.