Hop til indhold
Onslow

Nanogrip

Recommended Posts

Jeg har ingen økonomiske interesser i det firma, men har købt 2 stk. og er rimelig begejstret for produktet.

 

Uanset, at min mobil går på musikanlægget eller ej, så sad jeg alligevel og rodede i skjortelommen, hver gang jeg skulle kalde nogen op i bilen.

 

Nu klasker jeg den bare på Nanogrippen, som sidder på instrumentbrædtet. :)

 

Den anden hænger på indersiden af min entredør, og der sætter jeg de ting, jeg skal huske at have med på vej ud af døren.

 

Jeg hader selv reklamer, men når et dansk firma laver "naue, dæ daue", så vil jeg godt skrotte Janteloven for en stund.

 

http://www.nanogrip.dk/kob-nanogrip

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ingen økonomiske interesser i det firma, men har købt 2 stk. og er rimelig begejstret for produktet.

 

Uanset, at min mobil går på musikanlægget eller ej, så sad jeg alligevel og rodede i skjortelommen, hver gang jeg skulle kalde nogen op i bilen.

 

Nu klasker jeg den bare på Nanogrippen, som sidder på instrumentbrædtet. :)

 

Den anden hænger på indersiden af min entredør, og der sætter jeg de ting, jeg skal huske at have med på vej ud af døren.

 

Jeg hader selv reklamer, men når et dansk firma laver "naue, dæ daue", så vil jeg godt skrotte Janteloven for en stund.

 

http://www.nanogrip.dk/kob-nanogrip

 

Dem har jeg også købt nogle stykker af - bl.a. til overkanten af bilens instrumentbræt hvor P-billet og mobil kan fastgøres :)

De kan også bruges som "værtindegaver", hvis man synes blomster eller rødvin er for trivielt... :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dem har jeg også købt nogle stykker af - bl.a. til overkanten af bilens instrumentbræt hvor P-billet og mobil kan fastgøres :)

De kan også bruges som "værtindegaver", hvis man synes blomster eller rødvin er for trivielt... :wink:

 

eller som "gæste-gaver" - jeg ville da ikke blive ked af sådan en gave hvis det var mig... *gg*

Del dette indlæg


Link til indlæg

eller som "gæste-gaver" - jeg ville da ikke blive ked af sådan en gave hvis det var mig... *gg*

 

Jasmin, hvor er du dog entreprenant - på den søde måde!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ingen økonomiske interesser i det firma, men har købt 2 stk. og er rimelig begejstret for produktet.

 

Uanset, at min mobil går på musikanlægget eller ej, så sad jeg alligevel og rodede i skjortelommen, hver gang jeg skulle kalde nogen op i bilen.

 

Nu klasker jeg den bare på Nanogrippen, som sidder på instrumentbrædtet. :)

 

Den anden hænger på indersiden af min entredør, og der sætter jeg de ting, jeg skal huske at have med på vej ud af døren.

 

Jeg hader selv reklamer, men når et dansk firma laver "naue, dæ daue", så vil jeg godt skrotte Janteloven for en stund.

 

http://www.nanogrip.dk/kob-nanogrip

Mon mønten

Del dette indlæg


Link til indlæg

eller som "gæste-gaver" - jeg ville da ikke blive ked af sådan en gave hvis det var mig... *gg*

Hvor mange har du brug for? :) - er der ellers noget, du ønsker som lille gave?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Cherie, den virker helt efter hensigten, umiddelbart skulle man tro, at den var smurt ind i lim på begge sider,for det er vist ligegyldigt, hvad man smider på den, det bliver hængende. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Onslow, jeg har lige bestilt to stk - og jeg siger dig: Virker de ikke som vist i filmen, så bliver de klasket fast på din mås, og du bliver dernæst trykket ind mod væggen ;) HØJT oppe.

Tak for tip.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor mange har du brug for? :) - er der ellers noget, du ønsker som lille gave?

 

jeg har altid masser af små ting jeg ville elske at få... det eneste jeg ikke modtager er blomster og smykker :) alt andet får smilet frem... 

 

 

især en lyseblå bumper til min GS3 ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har bruget nanogrip igennem længere tid og kan kun konkludere at de sgu virker!

 

MEN pas på med at sætte dem permanent på instrumentbrættet, de kan medføre en svag misfarvning over tid - eller rettere, farven på instrumentbrædtet udvikler sig forskelligt over tis, alt efter om det får sol og luft eller ej.

 

Så mit råd er at tage nanogrippen af en gang imellem, måske med et par uger eller en måneds mellemrum og flyt den lidt rundt - måske når i alligevel gør pænt rent i dytten?

Del dette indlæg


Link til indlæg

genialt :)  arven på instrumentbrædtet udvikler sig forskelligt over tis, alt efter om det får sol og luft eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

genialt :)arven på instrumentbrædtet udvikler sig forskelligt over tis, alt efter om det får sol og luft eller ej.

Hvilken farve har en arv?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kan jeg lære det - skriv ikke beskeder på en gammel bærbar, med sløvt tastatur. Det gaver stavlebøfler

Ordforslagene på iPad lever også deres eget liv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg modtaget Nanogrip.

For fire timer siden pakkede jeg den ud, klaskede den fast på maven ( gruer for når den skal af) og smække slikaspargsen fast på den.

Slikaspargsen står sgu endnu!

Watch out Nikita!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

yikes -- med 6 hunde vil jeg slet ikke tænke på hvordan sådan en ser ud efter en uge i mit hjem.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

yikes -- med 6 hunde vil jeg slet ikke tænke på hvordan sådan en ser ud efter en uge i mit hjem....

Lol! Hvis hvalpen skal have tørret poter - klask, så kan den liiiige hænge der ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Århuselsker,

 

kan jeg tillade mig forlade boligen uden konstant at kigge mig over skulderen? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sisse du siger noget - jeg har kat.... oh dear - den bliver da pelsløs hvis den gnider sig op af den dims der...

 

 

HEY - er det en måde at affnugge sofaen ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sisse du siger noget - jeg har kat.... oh dear - den bliver da pelsløs hvis den gnider sig op af den dims der...

 

 

HEY - er det en måde at affnugge sofaen ??

 

Nu, du snakker om pelsdyr, kunne det jo være, at du kunne bruge den til at lave en fin brazilianer med ;):P.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu, du snakker om pelsdyr, kunne det jo være, at du kunne bruge den til at lave en fin brazilianer med ;):P.

 

laser min kære... den lille detalje er fixet for længst :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...