Hop til indhold

Sugar Mummy Snapchat

Featured Replies

Skrevet

Ved ikke om dette indlæg er korrekt placeret? Men på Snapchat er jeg blevet kontaktet af en Sugar Mummy som hævder hun er fra Chicago, hun søger en ´honest sugar baby to spoil!

Hun har masser af $$$ og vil gerne sende 3000$ hver uge, som jeg kan hygge mig for! Fedt man? Jeg skal bare oprette en PayPal konto og sende hende min email til kontoen!

Jeg har lige afventet, med at oprette denne konto og videresende noget til min Mummy?

Svindel og humbug? Mummy er grim som arvesynden og kæmpemæssig, men det er kun få chat, hun ønsker fra hendes Baby, mange ville nok prøve lykken?

Andre der har erfaring i denne 'branche'

Gentle:rolleyes:

Skrevet
  • Author
lille_peter skrev, for 26 minutter siden:

Når noget er for godt til at være sandt,  er det sikkert også!!!!! :rolleyes:

Sandt nok, men vi har også hørt om, med modsat fortegn kan blive ' Moneypig', Pengeslave, ja den sidste idiot er ikke død endnu:D

Skrevet

Har ikke nogen erfaringer at dele, men tænker dog stadig at en paypal konto er rimelig sikker, hvis der ikke er penge på den kan de jo ikke tages fra den.

Så det kan vel ikke skade at oprette kontoen og se om der kommer penge ind på den, men jeg ville nok ikke have de store forhåbninger :-)

Skrevet
Gentleman2000 skrev, for 44 minutter siden:

Sandt nok, men vi har også hørt om, med modsat fortegn kan blive ' Moneypig', Pengeslave, ja den sidste idiot er ikke død endnu:D

Jeg tro ikke du skal benytte din private mail til PayPal kontoen:rolleyes:

Men skriv da lige en PM hvis du modtager pengene :D for med alle de $$$, så kan der måske blive lidt til mig også:lol:

Skrevet
Gentleman2000 skrev, for 3 timer siden:

Ved ikke om dette indlæg er korrekt placeret? Men på Snapchat er jeg blevet kontaktet af en Sugar Mummy som hævder hun er fra Chicago, hun søger en ´honest sugar baby to spoil!

Hun har masser af $$$ og vil gerne sende 3000$ hver uge, som jeg kan hygge mig for! Fedt man? Jeg skal bare oprette en PayPal konto og sende hende min email til kontoen!

Jeg har lige afventet, med at oprette denne konto og videresende noget til min Mummy?

Svindel og humbug? Mummy er grim som arvesynden og kæmpemæssig, men det er kun få chat, hun ønsker fra hendes Baby, mange ville nok prøve lykken?

Andre der har erfaring i denne 'branche'

Gentle:rolleyes:

Kære gentleman2000:):)

Det jeg synes at læse er :

På Snapchat er jeg blevet kontaktet af en Sugar Mummy som hævder hun er fra Central Moscow hun søger en ´honest HORNY sugar baby to spoil!

Hun har masser af Rubler og vil gerne sende 3000 Rubler (ca 250kr) hver uge, som jeg kan hygge mig for! - wow:) what a party for all  my friends - wow:)               

Jeg skal bare oprette en PayPal konto og sende hende min email til kontoen! :huh:- - ja på et tidspunkt bliver hende der Mummy syg og  du skal lige sende lidt penge til hende:mrgreen:  - - men det er Putin :mrgreen:der spændt venter i den anden ende  - - skuf ham nu ikke  '

Mummy er en grim gammel glemt - det som vi i gamle dage kaldte "Rubel guf":wub:  det kaldte vi en russisk luder dengang i 80érne

Kære gentleman2000 - jeg har nok spændt livremmen lidt vel rigeligt - men det jeg prøver at fortælle er - lad for helved være mand  -  det hele stinker langt væk af svindel og det kan stamme fra overalt på kloden - ikke nødvendigvis Rusland.

Mange hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Skrevet
Gentleman2000 skrev, for 4 timer siden:

hun er fra Chicago

:D:D:D

Nej, HAN/DE og MUMBAI 

:D:D:D

Rystende at folk overhovedet overvejer det bare et nano sekund. Men man forstår der er så mange historier hver dag om mennesker, der har tabt hundredetusinde kroner. Hvis det ikke er hackers, så er det hvad i gamle dage gik som Mystery Shoppers og altså kriminelt for dig. 

Skrevet
  • Author
Nye tider skrev, for 1 time siden:

Kære gentleman2000:):)

Det jeg synes at læse er :

På Snapchat er jeg blevet kontaktet af en Sugar Mummy som hævder hun er fra Central Moscow hun søger en ´honest HORNY sugar baby to spoil!

Hun har masser af Rubler og vil gerne sende 3000 Rubler (ca 250kr) hver uge, som jeg kan hygge mig for! - wow:) what a party for all  my friends - wow:)               

Jeg skal bare oprette en PayPal konto og sende hende min email til kontoen! :huh:- - ja på et tidspunkt bliver hende der Mummy syg og  du skal lige sende lidt penge til hende:mrgreen:  - - men det er Putin :mrgreen:der spændt venter i den anden ende  - - skuf ham nu ikke  '

Mummy er en grim gammel glemt - det som vi i gamle dage kaldte "Rubel guf":wub:  det kaldte vi en russisk luder dengang i 80érne

Kære gentleman2000 - jeg har nok spændt livremmen lidt vel rigeligt - men det jeg prøver at fortælle er - lad for helved være mand  -  det hele stinker langt væk af svindel og det kan stamme fra overalt på kloden - ikke nødvendigvis Rusland.

Mange hilsner

Nye tider

Tak Nye tider, kan se at teksten fra din mummy ligner min Chicago  ting rimeligt meget, jeg vil heller ikke udløse 'gevinsten'! Mit skriv går meget ud på at advare andre, som måske støder på rundhåndede mummys :rolleyes:

Hilsen

Gentle

Skrevet
  • Author
lille_peter skrev, for 3 timer siden:

Jeg tro ikke du skal benytte din private mail til PayPal kontoen:rolleyes:

Men skriv da lige en PM hvis du modtager pengene :D for med alle de $$$, så kan der måske blive lidt til mig også:lol:

Jeg har ingen PayPal konto og vil undlade, at oprette!:D

Skrevet

Hun har også kontaktet mig.

Jeg forsøgte at gå lidt videre for at se hvor "the catch" var.

Det kom så, da jeg "lige" skulle overføre 55$, inden jeg kunne få de 3000$ om måneden for at snakke med "hende". Og de skulle overføres til "Venner og familie", som jo betyder, at man ikke kan få pengene tilbage.

Om det er et scam? Det må I selv vurdere, men min kontakt stoppede der...

Skrevet
TorbenC skrev, for 2 timer siden:

Det kom så, da jeg "lige" skulle overføre 55$, inden jeg kunne få de 3000$ om måneden for at snakke med "hende". Og de skulle overføres til "Venner og familie", som jo betyder, at man ikke kan få pengene tilbage.

Ja så er den ligesom afgjort klart scam.

Sjovt nok at hun gerne vil overføre 3000$ om måneden, men lige skal står og mangler 55$ :-D

De scammere må jo mene at folk generelt er dummere end de selv er :-D

Skrevet
Realist skrev, den 27.5.2024 at 10:31:

Selvfølgelig gør de det? hvad er det præcist der gør dem dumme hvis de kan få en del naive personer til at overføre penge til dem gratis og leve af det i en periode eller indsamle flere hundred tusind til millioner på den måde? Det er en stor industri og hvis folk ikke var så dumme og naive, så vil det ikke være så udbredt.

Hvorfor skulle mange af de piger/drenge/mænd oprette snapchat bruger og tilbyde de "pakker" man skal købe først eller være "vip" før de er klar på et møde?

mlm pyramide scam er også stadig udbredt. Hvis der er nogen af jer der kender "Patrick Bet David" han har sit egen podcast kanaler på youtube der hedder "PBD podcast" og "valuetainment" han er blevet rig pga. forsikrings svindel med mlm pyramide scam. Og der er helt sikkert mange andre som ham...

Skrevet
Realist skrev, den 27.5.2024 at 10:31:

Og det er folk jo også. 

Som blaze siger, hvor tit hører vi om folk herinde, der overfører penge til vildt fremmede endda uden at vide, om det er en mand, der sidder i den anden ende. 

Historierne er jo utallige om det er 'skat', Nigeria scammers med lotteri, dating beskeder tio 3 coins pr besked, mysteryshoppers ala dette eksempel, snapchat piger i DK med deres skide VIP kunder (de har tutorials for at snyde liderlige mænd :D) eller de massive kontorer i indien og rumænien med scammers fra Amazon og Microsoft. 

At folk, mænd, med hjerner stadig kan hoppe i med begge ben i 2024 er en gåde. Men det er jo scammernes dygtighed. Lokke lokke lokke (eller true). De spiller på 2 ting og også de har tutorials, der ikke ligger langt fra alm marketing med at påvirke folk. 

Når det stadig findes, er der mange snotdumme mennesker uden fornuft. For al fornuft skal altid sige, altid:

Er noget for godt til at være sandt,

så er det ikke sandt! 

Skrevet
nillerniller skrev, for 4 timer siden:

At folk, mænd, med hjerner stadig kan hoppe i med begge ben i 2024 er en gåde. Men det er jo scammernes dygtighed. Lokke lokke lokke (eller true). De spiller på 2 ting og også de har tutorials, der ikke ligger langt fra alm marketing med at påvirke folk.

Præcist og de tutorials er med til at påvirke folks ubevidsthed...bla. også reklamer. Vi som mennesker er intelligente men samtidig er vi også meget sårbare, og det kan udnyttes.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.