Line c 1293 Skrevet 26. Juli, 2024 Jyden09 skrev, den 19.7.2024 at 03:20: Hej @Line c. Synes det lyder vældigt interessant, også selvom man skulle tage rejsen fra Jylland. Er dog nysgerrig på en ting. Er en yngre fyr uden nogen erfaring med amning, så måske du kan svare. Hvor meget producerer du? Er det "bare" så du kan sprøjte nogle dråber her og der eller nok til, at man ville kunne tage en glasflaske med og malke 1 liter ud af dig til at tage med hjem? (Hvis du er ok med det ) Jeg tvivler på jeg kan fylde en liter op men jeg har nok til at du ville kunne ligge og sutte på dem et godt stykke tid HVis du skulle have noget med hjem skal jeg pumpe ud på forhånd og ligge det i køleskabet til du kommer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maleren87 0 Skrevet 6. August, 2024 Er det stadig noget der er aktuelt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tor johansen 53 Skrevet 11. December, 2024 Line c skrev, den 25.5.2024 at 20:39: Er lidt nysgerrig jeg har mælk i patterne og har modtaget en del forespørgsler på dette er det noget "i" mænd tænder på? Eller hvad tænker i om det? Overvejer om jeg skal have det på min ydelse når jeg er på vagt Kan du stadig gik mælk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1293 Skrevet 7. Januar tor johansen skrev, den 11.12.2024 at 10:44: Kan du stadig gik mælk Ja det har jeg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 637 Skrevet 31. Januar Line c skrev, den 7.1.2025 at 08:33: Ja det har jeg Jeg kommer ril Kbh på søndag, jeg kunne måske være interesseret i, at tømme dine bryster, hvis der stadig er meget mælk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1293 Skrevet 1. Februar Servciesboy skrev, for 18 timer siden: Jeg kommer ril Kbh på søndag, jeg kunne måske være interesseret i, at tømme dine bryster, hvis der stadig er meget mælk Jeg er ikke at træffe på søndag men mandag i sorø 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 637 Skrevet 2. Februar Line c skrev, den 1.2.2025 at 10:22: Jeg er ikke at træffe på søndag men mandag i sorø Så må jeg komme til Sorø! lækkert med lidt mælk, at køre hjem på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max_nysgerrig 37 Skrevet 25. Februar tja. lactating eller brystmælk er da en fantasi af mine eller på min buket liste. om det er en jeg vil kunne gøre i virkeligheden når det kommer til stykket ved jeg ikke, men helt sikkert en overskift jeg vil kigge ekstra efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
For.you.to.use 15 Skrevet 22. April Genopdage denne dejlige tråd om brystmælk, synes selv at det er dejligt og frækt at suge mælk fra en kvindes bryst. Line C er så vidt jeg ved ikke længere i København og omegn Er der andre af de dejlige Danske kvinder i Københavns området som tilbyder brystmælk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 392 Skrevet 22. April Min egen erfaring siger mig, at nogle kvinder ikke behøves at være gravid eller lige have født for at have mælk i brysterne. For mange år siden havde jeg en kæreste, som netop havde det. Ikke meget, men nok til at der kunne komme et par dråber eller et lille skvat, når vorterne blevet kælet for. Ikke at det var noget som tændte hende eller mig, men det var altid kilden til et bette grin eller et dejligt smil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg