Hop til indhold
Line c

Bryst mælk

Recommended Posts

Jyden09 skrev, den 19.7.2024 at 03:20:

Hej @Line c. Synes det lyder vældigt interessant, også selvom man skulle tage rejsen fra Jylland.

Er dog nysgerrig på en ting. Er en yngre fyr uden nogen erfaring med amning, så måske du kan svare.

Hvor meget producerer du? Er det "bare" så du kan sprøjte nogle dråber her og der eller nok til, at man ville kunne tage en glasflaske med og malke 1 liter ud af dig til at tage med hjem? (Hvis du er ok med det :)

Jeg tvivler på jeg kan fylde en liter op men jeg har nok til at du ville kunne ligge og sutte på dem et godt stykke tid :)

HVis du skulle have noget med hjem skal jeg pumpe ud på forhånd og ligge det i køleskabet til du kommer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line c skrev, den 25.5.2024 at 20:39:

Er lidt nysgerrig jeg har mælk i patterne og har modtaget en del forespørgsler på dette er det noget "i" mænd tænder på? Eller hvad tænker i om det? Overvejer om jeg skal have det på min ydelse når jeg er på vagt :)

Kan du stadig gik mælk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line c skrev, den 7.1.2025 at 08:33:

Ja det har jeg :)

Jeg kommer ril Kbh på søndag, jeg kunne måske være interesseret i, at tømme dine bryster, hvis der stadig er meget mælk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 18 timer siden:

Jeg kommer ril Kbh på søndag, jeg kunne måske være interesseret i, at tømme dine bryster, hvis der stadig er meget mælk

Jeg er ikke at træffe på søndag men mandag i sorø 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line c skrev, den 1.2.2025 at 10:22:

Jeg er ikke at træffe på søndag men mandag i sorø 

Så må jeg komme til Sorø! 

lækkert med lidt mælk, at køre hjem på

Del dette indlæg

Link til indlæg

tja. lactating eller brystmælk er da en fantasi af mine eller på min buket liste. om det er en jeg vil kunne gøre i virkeligheden når det kommer til stykket ved jeg ikke, men helt sikkert en overskift jeg vil kigge ekstra efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Genopdage denne dejlige tråd om brystmælk, synes selv at det er dejligt og frækt at suge mælk fra en kvindes bryst.

Line C er så vidt jeg ved ikke længere i København og omegn :-(

Er der andre af de dejlige Danske kvinder i Københavns området som tilbyder brystmælk?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min egen erfaring siger mig, at nogle kvinder ikke behøves at være gravid eller lige have født for at have mælk i brysterne. For mange år siden havde jeg en kæreste, som netop havde det. Ikke meget, men nok til at der kunne komme et par dråber eller et lille skvat, når vorterne blevet kælet for. Ikke at det var noget som tændte hende eller mig, men det var altid kilden til et bette grin eller et dejligt smil.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...