Hop til indhold

Julie5 i Randers

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/403071

Efter at have læst de positive ting om hende på Fyn besluttede jeg at aflægge Julie et besøg, og jeg kan fortælle dig, at anmeldelserne er helt berettigede. 
Jeg er ikke 100% sikker på, at det er hende på billederne, men lige så smuk - nok omkring 155-157,55-57 kg, meget ung, sikkert først i tyverne.
Hun er også rigtig sød og villig til at yde en god service. Oven i købet havde vi (på trods af aldersforskellen) god kemi, som gjorde oplevelsen forrygende.
Hun ser fantastisk ud, virkelig en smuk pige, med et dejligt smil, dejlig personlighed og dejlig at røre ved, bestilte kun en halv time, men kunne sagtens have brugt meget mere tid sammen med hende. 
Hun sutter dybt og arbejder hurtigt med hånden mellem sutterne. Blid og lækker nok, og meget meget fræk. Hun er rigtig god til at holde øjenkontakt, mens hun arbejder.
 Alt i alt en rigtig god oplevelse, trods lidt dårligt engelsk - kan kun anbefales

Skrevet

Mange tak for din anmeldelse. Fedt du havde en god oplevelse. 

Hun ser virkelig godt ud, lige min type. Om det er hende på billederne eller en der ligner er vel godkendt, tænker jeg.

Kan du sige noget om hun kysser? Har hun nogle tatoveringer og er alt naturligt på hende? 

Skrevet

Har også været forbi denne skønhed. Smuk pige, er ret sikker på det er hende på billeder.

Kysser ikke. Helt naturlig bortset fra enkelte tatoos. Alder 23.

Kan stort set intet engelsk, så svær kommunikation. Hun bruger google translate til sms.

Hvis i kan russisk tænker jeg hun vil være et hit.

Sex godkendt, men absolut heller ikke mere.

Insisterer på at montere gummi på en slap pjort.

Been there done that...........

God aften derude.

Skrevet
hamr skrev, for 2 timer siden:

Har også været forbi denne skønhed. Smuk pige, er ret sikker på det er hende på billeder.

Kysser ikke. Helt naturlig bortset fra enkelte tatoos. Alder 23.

Kan stort set intet engelsk, så svær kommunikation. Hun bruger google translate til sms.

Hvis i kan russisk tænker jeg hun vil være et hit.

Sex godkendt, men absolut heller ikke mere.

Insisterer på at montere gummi på en slap pjort.

Been there done that...........

God aften derude.

Mange tak.

Hvis en pige yder dårlig service, kan det være ligegyldigt om hun var den lækreste, som jeg ser det og har oplevet.

Jeg har været sammen med piger, hvor de ser virkelig godt ud og har et uskyldigt ansigt som Julie. Det trak det hele ned, at pigerne ydede en dårlig service og ikke var tilstedeværende i selvskabet, som gøre at man kan finde bedre.

Der skal være en blanding af det hele, for at det bliver en god oplevelse. Personlighed, kemi, kommunikation og ikke mindst udseende der er altafgørende, om det er værd at besøge pigen. 

Men selvfølgelig, kan jeg ikke dømme Julie, når jeg ikke har besøgt hende. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.