Hop til indhold

Frederikshavn- Danske piger?

Featured Replies

Skrevet

God dag alle sammen :)

Alder er ikke det vigtigst den må være fra 18 og op til 52-55 ca. Men jeg er ikke til BBW og kraftige kvinder. Buttet er helt iorden :)

Jeg er på udkig, efter danske piger, i Frederikshavn og omeng. Men udvalget er ikke stort, er der nogle som kan hjælpe lidt ?

Med venlig hilsen

LJ1986

Skrevet

Hold øje med Khloe , hun er ofte kun aktiv et par dage om ugen. Men hun er fantastisk , ganske petit, indlevende og dejlig våd fisse ..

Har besøgt hende 2 gange, og skal det helt sikkert igen 

Skrevet
  • Author
Bertil68 skrev, den 26.5.2024 at 05:46:

Hold øje med Khloe , hun er ofte kun aktiv et par dage om ugen. Men hun er fantastisk , ganske petit, indlevende og dejlig våd fisse ..

Har besøgt hende 2 gange, og skal det helt sikkert igen 

Holder øje, har besøgt hende en enkelt gang :) Men det er lige som om, at hun ikek er på, når liderligheden er højest ;)

Skrevet
LJ1986 skrev, for 12 timer siden:

Holder øje, har besøgt hende en enkelt gang :) Men det er lige som om, at hun ikek er på, når liderligheden er højest ;)

De gange jeg har mødt hende har været enten Onsdag eller Torsdag, det som regel der hun er aktiv, bare ikke hver uge åbenbart . 
hvad med hende her, hun ser sørme også ret lækker ud ..?

https://annoncelight.dk/showad/402997

Skrevet

Ha ha, ja det faktisk rigtigt .. Det havde jeg ikke set ..:-) .  Men lækre bryster anyway 

Skrevet
  • Author
Bertil168 skrev, for 4 timer siden:

De gange jeg har mødt hende har været enten Onsdag eller Torsdag, det som regel der hun er aktiv, bare ikke hver uge åbenbart . 
hvad med hende her, hun ser sørme også ret lækker ud ..?

https://annoncelight.dk/showad/402997

Hmm der står Esbjerg i annoncen? Tro det er den fake annonce, hende de de sjove billeder der skrev Frederikshavn tidligere. :O

Skrevet
LJ1986 skrev, for 1 minut siden:

Hmm der står Esbjerg i annoncen? Tro det er den fake annonce, hende de de sjove billeder der skrev Frederikshavn tidligere. :O

Ja okay , der vist noget helt galt der.. alle røde advarselslamper bimler og bamler 

Skrevet
  • Author
Bertil168 skrev, for 16 timer siden:

Ja okay , der vist noget helt galt der.. alle røde advarselslamper bimler og bamler 

Ja det virker mystiks :O 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.