Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt hende nogle gange og ikke haft problemer med at komme i kontakt med hende men spøger også altid hvornår hun har tid til at ses 

Hun er en super fræk kvinde 

Billedet er hende 

Dog kræver hun Et ansigts billede inden første møde 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trucker skrev, for 11 minutter siden:

Ok. Har bare aldrig fået svar af hende. Bruger tiden på en anden så. Desværre. 

Ok må jeg spørge hvem 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvem jeg vil bruge tiden? Det kommer nok an på dagen og lysten. Og hvem det er på. Men der er flere at vælge mellem. Søger du selv en anden at besøge da? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trucker skrev, 1 time siden:

Hvem jeg vil bruge tiden? Det kommer nok an på dagen og lysten. Og hvem det er på. Men der er flere at vælge mellem. Søger du selv en anden at besøge da? 

Man er vel altid lidt på udkik efter om der noget der kunne være bedre end der hvor man allerede har været på besøg 

Og vi har jo alle nok  dem det i hvert fald ikke skal være igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

. Jeg lavede en aftale med hende for en måneds tid siden, og der svarede hun rimelig hurtig og der var en fin kommunikation og udveksling af billeder og hun ser godt ud. Men jeg blev nødt til at melde afbud til aftalen da jeg blev kaldt på arbejde. Meldte afbud ca en time inden aftalen. Så fik jeg en besked tilbage at jeg ikke skulle henvende mig mere til hende.:shock:Så jeg tror hun er en kvinde med kort lunte. Ærgerlig for hun er ret lækker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...