Trucker 67 Skrevet 24. Maj Nogen der kan fortælle om hende. Synes ikke jeg kan komme i kontakt med hende. https://annoncelight.dk/showad/401538 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wolfen0204 39 Skrevet 25. Maj Jeg har besøgt hende nogle gange og ikke haft problemer med at komme i kontakt med hende men spøger også altid hvornår hun har tid til at ses Hun er en super fræk kvinde Billedet er hende Dog kræver hun Et ansigts billede inden første møde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 67 Skrevet 25. Maj Ok. Har bare aldrig fået svar af hende. Bruger tiden på en anden så. Desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wolfen0204 39 Skrevet 25. Maj Trucker skrev, for 11 minutter siden: Ok. Har bare aldrig fået svar af hende. Bruger tiden på en anden så. Desværre. Ok må jeg spørge hvem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 67 Skrevet 25. Maj Hvem jeg vil bruge tiden? Det kommer nok an på dagen og lysten. Og hvem det er på. Men der er flere at vælge mellem. Søger du selv en anden at besøge da? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wolfen0204 39 Skrevet 25. Maj Trucker skrev, 1 time siden: Hvem jeg vil bruge tiden? Det kommer nok an på dagen og lysten. Og hvem det er på. Men der er flere at vælge mellem. Søger du selv en anden at besøge da? Man er vel altid lidt på udkik efter om der noget der kunne være bedre end der hvor man allerede har været på besøg Og vi har jo alle nok dem det i hvert fald ikke skal være igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen’ elsker 0 Skrevet 24. Oktober Hej jeg kan heller ikke få kontakt med hende, men få også besked ca 4-5 dage efter at billed ikke kunne leveres, er der andre der har oplevet det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Clooney 6 Skrevet 25. Oktober . Jeg lavede en aftale med hende for en måneds tid siden, og der svarede hun rimelig hurtig og der var en fin kommunikation og udveksling af billeder og hun ser godt ud. Men jeg blev nødt til at melde afbud til aftalen da jeg blev kaldt på arbejde. Meldte afbud ca en time inden aftalen. Så fik jeg en besked tilbage at jeg ikke skulle henvende mig mere til hende.Så jeg tror hun er en kvinde med kort lunte. Ærgerlig for hun er ret lækker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg