Hop til indhold

Daria i Odense - en lunken oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Daria idag. Det var let at kommunikere pr sms og bestille tid og hun lavede klassikeren med at nævne genboens adresse og så stå i vinduet og holde øje og pr sms dirigere mig over til det rigtige hus. 

Fred med det. Jeg kom ind og blev mødt af en slank polsk kvinde iført - hvad kalder man sådan et stykke tøj - en full body g-streng. 

Hun var proaktiv fra start og foreslog sex før massage. Jeg modsatte mig det forslag og ønskede massage først. Massagen var nok ikke hendes speciale og lå ca på niveau med halvskidt thaimassage. Det sædvanlige oliepjaskeri. 

sexen var allerhøjest på det jævne. Jeg tændte simpelthen ikke på hende. Dertil var brysterne for små og slatne - kroppen for bleg og utrænet. Hun startede osse med at pointere “no fingering”. Det tog også lidt toppen af begejstringen. 

jeg kommer ikke igen selvom hun er sød nok. Hun er hverken smuk eller grim. En blød mellemvare

pigen 5/10

stedet 8/10

massage 5/10

sex 5/10

https://annoncelight.dk/showad/333070

Skrevet

kan give dig 100 procent ret i alt du skrev. Jeg har også besøgt hende og haft samme oplevelse, men sød pige.

Skrevet

Synes umiddelbart at sex før massage lyder dejligt. Jeg oplever at hvis det tager for lang tid at nå til sex er gejsten faldet  - smiler. 
men engagement og entusiasme tæller naturligvis. Massage efter er dejlig afslapper. Det kunne jeg godt prøve tænker jeg

Skrevet
Fedtsylen skrev, for 22 timer siden:

Besøgte Daria idag. Det var let at kommunikere pr sms og bestille tid og hun lavede klassikeren med at nævne genboens adresse og så stå i vinduet og holde øje og pr sms dirigere mig over til det rigtige hus. 

Fred med det. Jeg kom ind og blev mødt af en slank polsk kvinde iført - hvad kalder man sådan et stykke tøj - en full body g-streng. 

Hun var proaktiv fra start og foreslog sex før massage. Jeg modsatte mig det forslag og ønskede massage først. Massagen var nok ikke hendes speciale og lå ca på niveau med halvskidt thaimassage. Det sædvanlige oliepjaskeri. 

sexen var allerhøjest på det jævne. Jeg tændte simpelthen ikke på hende. Dertil var brysterne for små og slatne - kroppen for bleg og utrænet. Hun startede osse med at pointere “no fingering”. Det tog også lidt toppen af begejstringen. 

jeg kommer ikke igen selvom hun er sød nok. Hun er hverken smuk eller grim. En blød mellemvare

pigen 5/10. 

stedet 8/10

massage 5/10

sex 5/10

https://annoncelight.dk/showad/333070

lyder mærkeligt, måske i har misforstået hinanden eller jeres kemi bare ikke var der.

Måske du ikke har behandlet hende  ordentlig. Mulighederne mange. Den klassisk er jo for at beskytte sig selv.

Der er jo nogen katogorier der ikke er så gode til at behandle pigerne ordentlig. Ved at hun er meget påpasselig i den retning.

Daria er helt sikkert den pige jeg har besøgt flest gang af alle. Kan slet ikke forstå eller genkende

det du skriver.  Hun har jo også mange andre gode anmeldeiser. Genneralt er hun en meget poppulær pige.

Det vil jeg altså også sige hun stadig er, Altid sød og imødekommende. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.