Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Var en tur forbi denne skønhed i dag. God oplevele.

https://annoncelight.dk/showad/370431

Jeg havde besluttet mig for en time med HJ til sidst.

Stedet er nogenlunde nemt at finde. Michel lukkede op med det dejligste smil og en varm krammer, hvilket allerede der fik mig til at overveje en udvidelse af budgettet. Kom ind i rummet og snakkede lidt, mærkede hendes dejlige faste kop og spændstige bryster. Det fik mig til at beslutte mig for FP i en time.

Massagen var rimelig uden at stikke af mod himlen, men hun er dejlig flirtende og drillende, så hen på slutningen var der løbet godt med blod nedad, så det der normalt er det nedertse hoved nu var godt oppe .

På med en regnfrakke og så op i lystens fugtige hule.

Alt i alt en god oplevelse. Hun er super sød og selskabelig. Desværre er hun vist ikke i området særlig længe, men hun kommer jo nok igen. Stedet er pænt og rent og ok diskret.

Klar anbefaling.

• 3 weeks later...
Skrevet
Big3lover skrev, for 27 minutter siden:

Mange tak, men den info omhandler en anden pige....Michel.

Ja? Nu spurgte jeg bare om det var én af disse? De ændrer jo navn og lokation som vi andre skifter bil

Skrevet
Uno mas skrev, for 3 timer siden:

Ja? Nu spurgte jeg bare om det var én af disse? De ændrer jo navn og lokation som vi andre skifter bil

Hold da kæft.... skifter du bil så tit...    

Skrevet
Uno mas skrev, for 10 timer siden:

Ja det er mig der klovner rundt......Jeg har svaret i forkert tråd. Komtil at svare i tråden som der linkes til fra min efterspørgsel i Jylland :wacko:

Beklager afsporingen.

Skrevet
sextossen skrev, den 13.6.2024 at 13:08:

Hold da kæft.... skifter du bil så tit...    

Ja?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.