Hop til indhold

Dejlige, nærværende JENNIE69 Esbjerg.

Featured Replies

Skrevet

Jeg købte en times samvær med jennie. Hun var 100 % nærværende i den time, hun var der for mig som kunde, meget positivt. Hun er desuden meget indlevende, det virkede som om hun nød at dyrke sex. Vi var hele paletten igennem , dejligt. Dejlig petite , slank og smooth krop. Kan varmt Anbefale hende. Det eneste lille minus er massagen. Men jeg tror det bare er et spørgsmål om at fortælle hende hvad man ønsker. 

Skrevet
cassanova skrev, den 24.5.2024 at 13:20:

Jeg købte en times samvær med jennie. Hun var 100 % nærværende i den time, hun var der for mig som kunde, meget positivt. Hun er desuden meget indlevende, det virkede som om hun nød at dyrke sex. Vi var hele paletten igennem , dejligt. Dejlig petite , slank og smooth krop. Kan varmt Anbefale hende. Det eneste lille minus er massagen. Men jeg tror det bare er et spørgsmål om at fortælle hende hvad man ønsker. 

Hele paletten - kan du beskrive lidt

Skrevet
  • Author
exostar skrev, den 27/5/2024 at 21:40:

Hele paletten - kan du beskrive lidt

69 , blow uden, doggy. Desuden kyssede hun. MEN det var min fornemmelse at det ikke er noget hun gørcmed alle kunder.Det var ikke noget jeg betalte ekstra for.

Skrevet

Hun er absolut en lækker lille sag. Kommer lige derfra nu. Medlevende, lækre lyde og dejligt blow uden.

Rigtig god værdi!

• 4 months later...
Skrevet

Er det den samme pige som kalder sig bella nu ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.