posten 27 Skrevet 12. Februar, 2014 https://annoncelight.dk/annonce/105001/sex-tilbydes-i-kbh-og-omegn hej herinde har set hende her være på flere gange har nogle mødtes med hende og med hvilken udfald.. god- dårlig ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dario 19 Skrevet 12. Februar, 2014 (edited) Jeg mener at have besøgt henne for et lille års tid siden. Hun havde en lejlighed i Hellerup. En sød pige lidt buttet og med lidt indisk udseende. Det negative var at hun lugtede mellem benene. Har ikke lyst til at vende tilbage. Redigeret 14. Februar, 2014 af Moderator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
posten 27 Skrevet 12. Februar, 2014 ha ha ha ha så har jeg sku besøgt hende. men hun havde en anden mail. adr... husker tydligt den stige.... tak for hjælpen fik samme indtryk af hende som dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 12. Februar, 2014 Ditto - ikke et besøg jeg gentager Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dario 19 Skrevet 13. Februar, 2014 Jeg ser at annoncen er taget ned så hun er nok sendt til vaskeriet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg