Hop til indhold

Riley - naked massage på Frederiksberg

Featured Replies

Skrevet

En kort anmeldelse af Riley på Frederiksberg: Link

For et par uger siden kiggede jeg mig rundt efter en god body2body intim massage startende med bad sammen. Jeg endte med at besøge Riley på Frederiksberg.

Riley er en ret lækker ung kvinde med en pæn krop og et kønt ansigt.

Hun er generelt berøringsvenlig og jeg havde en fin time i hendes selskab - specielt badet sammen var lækkert.

Et par enkelte små minusser var dog at hun var ret øm med hendes brystvorter samt hun kyssede ikke.

Jeg kunne godt finde på at besøge Riley igen…

Skrevet

Jeg havde selv fornøjelsen af, at besøge Riley for lidt over en uge siden og må bare stemme i med TS. Jeg var lidt nervøs, men hun var meget sød omkring det og vi havde en dejlig tid sammen. Vil også lige highlighte hendes strip/lap dance og hendes dejlige nærvær.

Vil helt sikkert prøve at få et besøg planlagt igen i fremtiden.

Skrevet

Kunne være man skulle prøve hende. tak for deling. Har lige prøvet den fantastiske dobbelt massage hos det unge par i Hedehusene, og det var ud over alle fantasier, Så er åben for at opleve flere massage møder.

Skrevet
  • Author
jensen jr. skrev, for 7 minutter siden:

øv anoncen er allerede væk

Måske hun er hjemme på ferie eller bare holder fri et par dage - mon ikke hun popper op igen senere på sommeren…

Skrevet
håndværker fyr skrev, for 20 timer siden:

Kunne være man skulle prøve hende. tak for deling. Har lige prøvet den fantastiske dobbelt massage hos det unge par i Hedehusene, og det var ud over alle fantasier, Så er åben for at opleve flere massage møder.

Ikke relevant for emnet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.