Juliefan 31 Skrevet 24. Maj Hej alle, Er der nogle som har erfaringer med disse to kvinder? Fik spurgt over sms om hvad en time kostede med dem begge og jeg fik svar tilbage at det blev 1300 kr og ekstra udløsninger udover den første kostede 200.- Ingen sperm i munden eller ansigtet. https://annoncelight.dk/showad/393690 På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chancen 72 Skrevet 25. Maj Besøgte dem for ca.1 år siden da de holdt til i Ballerup. Den slanke af dem var sød og nem, mens den anden var en meget tatoveret og dominerende rappenskralde. Selve oplevelsen var kikset og efterlod ingen lyst til at komme igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Exile-63 147 Skrevet 25. Maj Var i dialog med Mille, den slanke, men da kys ikke var på menuen bakkede jeg ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chancen 72 Skrevet 25. Maj Exile-63 skrev, for 4 timer siden: Var i dialog med Mille, den slanke, men da kys ikke var på menuen bakkede jeg ud. Det gælder for dem begge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tigeren2000 40 Skrevet 25. Maj Jeg har besøgt Mille 2 gange og kommer gerne igen, hun er en lækker moden kvinde med flotte bryster og en lækker figur. Dejlig blid og lækker oplevelse med masser af slik og en god ridetur som afslutning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg