Hop til indhold

Vanessa Randers

Featured Replies

Skrevet
Den rolige skrev, for 34 minutter siden:

Nogen der har prøvet hende her https://annoncelight.dk/showad/399371

Også enhver anbefaling i Randers er værdsat.

Tror ikke de sidste billeder er af samme pige som de første, dels ligner ansigt/øjene ikke og hun mangler en tatovering på armen 

Skrevet

En pige med samme billeder har tidligere haft en del ret dårlige anmeldelser. Hvilket kan tyde på evt. årsagen til ny profil.. MÅSKE

Skrevet
  • Author
Sommer79 skrev, for 37 minutter siden:

En pige med samme billeder har tidligere haft en del ret dårlige anmeldelser. Hvilket kan tyde på evt. årsagen til ny profil.. MÅSKE

Hmm ikke et godt tegn. Nogle anbefalinger?

Skrevet

Har besøgt den skønne kvinde 2 eller 3 gange og er aldrig gået skuffet hjem. Tror de første "professionelle" billeder er af ældre dato. De nye og lidt grynede billeder er helt retvisende, selvom jeg ikke forstår hvorfor de er slørede når de første billeder viser alt. Uanset hvad, så møder du en super petit dame som er meget serviceorienteret og nem at snakke med. Hun har de mest fantastiske øjne, en proper booty ift sin størrelse og dejæige små naturlige bryster.

Har stadigt et billede i mit hoved, da jeg tog hende bagfra og kunne se akten i spejlet.

For mig en 10/10 reel pige.

Skrevet
  • Author
PoulAfDK skrev, for 8 minutter siden:

Har besøgt den skønne kvinde 2 eller 3 gange og er aldrig gået skuffet hjem. Tror de første "professionelle" billeder er af ældre dato. De nye og lidt grynede billeder er helt retvisende, selvom jeg ikke forstår hvorfor de er slørede når de første billeder viser alt. Uanset hvad, så møder du en super petit dame som er meget serviceorienteret og nem at snakke med. Hun har de mest fantastiske øjne, en proper booty ift sin størrelse og dejæige små naturlige bryster.

Har stadigt et billede i mit hoved, da jeg tog hende bagfra og kunne se akten i spejlet.

For mig en 10/10 reel pige.

Tak. I morgen er jeg i området og super petit dame er præcis hvad jeg leder efter.

Skrevet

Du får en super oplevelse er jeg sikker på, så længe du behandler den dejlige kvinde med den respekt hun fortjæner. Skriv også lige en anmeldelse af dit besøg hvis du gider, dem nyder jeg at læse :)

Redigeret: For mig er hun SUPER petit (og jeg er ikke højeste mand på planeten).

Redigeret af PoulAfDK

Skrevet
Den rolige skrev, for 3 minutter siden:

Tak. I morgen er jeg i området og super petit dame er præcis hvad jeg leder efter.

Skrevet

Skøjter rundt åbenbart - men damen er MEGET petit som i lille :) og jeg er bestemt ikke høj.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.