Hop til indhold

Pianistinden - WOW

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde fornøjelsen at besøge Pianistinden for nylig. Efter at vi havde skrevet sammen og et stemmetjek i telefonen, blev vi enige om en tid, som passede os begge to. Dagen inden vores aftalte møde, fik jeg en mail, om vi kunne fremrykke den til senere på dagen. Jeg accepterede glad, ændrede et par aftaler og kørte afsted, vejledt af instruktioner, til Pianistindens adresse.

Vel ankommet, blev jeg mødt af en smuk, smilende og fabelagtig lækker kvinde. Hvis et enkelt ord skal beskrive hende, er det, fantastisk!

En anden ting der slog mig var, at hun virkede naturlig, glad og overskudsagtig i mødet med mig.

Jeg var faktisk en smule nervøs, da det var længe siden jeg havde været sammen med det modsatte køn. Hun fik min hurtigt nervøsitet til at forsvinde og blive erstattet af begær.

Jeg vil gerne beholde den erotiske del af besøget for mig selv, men kan kun sige, WOW! Det er langt tid siden jeg har været så tændt og haft en så fabelagtig lækker oplevelse. Som nævnt tidligere, er hun smuk, smilende, naturlig og hun er en klasse for sig. Og her mener jeg 1. klasse!

En pragtfuld overbevisende gfe, ud over det sædvanlige.

Jeg skal helt sikker forbi igen, den oplevelse tåler en gentagelse.

Pianistinden - Din Fynske Fristelse

Skrevet

Lyder som en fascinerende dame.

Er hun så også virkeligt pianist?

Skrevet
Frankie J skrev, for 1 time siden:

Jeg havde fornøjelsen at besøge Pianistinden for nylig. Efter at vi havde skrevet sammen og et stemmetjek i telefonen, blev vi enige om en tid, som passede os begge to. Dagen inden vores aftalte møde, fik jeg en mail, om vi kunne fremrykke den til senere på dagen. Jeg accepterede glad, ændrede et par aftaler og kørte afsted, vejledt af instruktioner, til Pianistindens adresse.

Vel ankommet, blev jeg mødt af en smuk, smilende og fabelagtig lækker kvinde. Hvis et enkelt ord skal beskrive hende, er det, fantastisk!

En anden ting der slog mig var, at hun virkede naturlig, glad og overskudsagtig i mødet med mig.

Jeg var faktisk en smule nervøs, da det var længe siden jeg havde været sammen med det modsatte køn. Hun fik min hurtigt nervøsitet til at forsvinde og blive erstattet af begær.

Jeg vil gerne beholde den erotiske del af besøget for mig selv, men kan kun sige, WOW! Det er langt tid siden jeg har været så tændt og haft en så fabelagtig lækker oplevelse. Som nævnt tidligere, er hun smuk, smilende, naturlig og hun er en klasse for sig. Og her mener jeg 1. klasse!

En pragtfuld overbevisende gfe, ud over det sædvanlige.

Jeg skal helt sikker forbi igen, den oplevelse tåler en gentagelse.

Pianistinden - Din Fynske Fristelse

Iiiiih :x tusinde tak for i går det var så skøn en stund med dig <3 jeg glæder mig til at se dig igen B).

Chokoladen var spist inde for et kvarter efter du var kørt :lol:

Skrevet
henlan skrev, for 21 minutter siden:

Lyder som en fascinerende dame.

Er hun så også virkeligt pianist?

På amatør plan ja :D

20240523_200925~2.jpg

Skrevet
henlan skrev, for 6 timer siden:

Godt at høre. Så kan du spille Sørgemarchen for mig, når jeg er kollapset efter endt seance hos dig.

Tag det i PM, @henlan 

Jeg anbefaler iøvrigt, at du ikke citerer hele indlæg da det øger mængden folk skal scrolle forbi.

Skrevet
Afklaretmand skrev, for 6 timer siden:

Jeg kan stemme den smukke kvindes piano med min tinnitus post ejaculatio, amen

Tag det i PM:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.