Hop til indhold
gomorra

Fitness Dronningen Kia

Recommended Posts

Så er det vist på tide jeg smider en anmeldelse ind på forummet:

 

Jeg havde bestilt 45 minutter med fransk, dansk, græsk og sorte kys hos Kia, for 2300 Kr. Havde gjort det via e-mail da jeg ikke kunne få fat på hende via tlf.

Har haft lidt problemer med rejsning og sex efter et par ture i Afghanistan og Irak, og tænkte at jeg havde brug for lidt prof. hjælp til at komme igang:

 

Stedet (7/10): Ligger diskret og til at finde, rent og pænt meget "hjemligt" så at sige.

 

Pigen (10/10): Billederne er 100% hende og ligner meget godt.

Har tidligere læst at hun er "amager-agtig", det synes jeg nu ikke, i hvert tilfælde ikke på den dårlige måde. Jeg er ikke sikker på alderen men det gør mig heller ikke det store, hvis man holder sig godt, OG det gør Kia i den grad. Hun er veltrænet uden at det er for mandigt og har et par tilpas store (silikone) bryster. 

Hun har et par tusser men det er på ingen måde overdrevent - tværtimod har hun færre end gennemsnittet blandt danske kvinder i min aldersgruppe (trediverne). 

Vigtigst, så er hun nem at snakke med og var virkelig sød og forstående (Det kan godt være det var skuespil, men så var det hollywood værd).

 

Oplevelsen (10/10): Jeg ankom til stedet, nok lidt tidligt så der var 2-4 minutters ventetid. Fik et glas vand af hendes veninde/telefondame(?) og sad så pænt og ventede. Da Kia ankom, var hun smilende og iført Lårlange støvler og en g-strengs bikini, vi talte kort om hvad jeg ville, og jeg fik forklaret hvorfor jeg var der. Hun var helt indeforstået og gik ud med pengene. Hun startede med lige at forklare at jeg kunne røre alt hvad jeg ville og stikke en finger op hvor jeg ville, bare jeg lige tog kondom på fingeren, og så tog hun mig ellers i munden (med kondom selvfølgelig) Og det er hun sgu god til!! Hun kunne tage den til roden (jeg er ikke ligefrem John Holmes men den er heller ikke lille), hvorefter hun lagde sig ned så jeg kunne gå igang med at slikke begge huller - Ved ikke om hun nød det, men det lød sådan og våd blev hun :-) Hun bad mig mig om at fortsætte mens hun vendte sig om så hun kunne tage mig i munden igen i en 69´er. Jeg var nu blevet pænt liderlig og fik hende gelejdet op på alle fire så jeg kunne tage hende bagfra - Hårdt og lang tid :-)Så lang tid at vi begge var dækket i sved og måtte tage et break. Vi lå og talte lidt mens vi fik pusten tilbage, og hun er virkelig god at tale med (eller en forbandet god skuespiller - hvilket også er fint nok) Og så gik hun ellers igang med at få liv i den bette igen - Det gjorde hun så godt at jeg kom i munden på henden (med kondom - Altid), Så måtte erkende at det græske ikke blev til noget (Også fordi vi på det tidspunkt var gået lidt over tiden). Efterfølgende kom Kia selv ind, uden at jeg måtte sige noget, og afleverede 500 Kr. For som hun sagde: Her får man hvad man betaler for.

 

Generelt: Kia er i min verden den ideelle glædespige, for hun har kroppen og udseendet som en en rigtig PS, men er fuldstændig nede på jorden og har god situationsfornemmelse. Hun er prof hele vejen igennem, uden at det er mekanisk og det kan jeg godt lide - For jeg betaler for en specifik oplevelse ikke en overraskelse (Det kan jeg få i byen). 

Kommer jeg igen? Helt sikkert :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Super, sober og informativ anmeldelse :)

 

Jeg er for øvrigt enig. Hos Kia er der ikke meget der ikke spiller.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes hun ser godt ud, som sagt så holder hun sig rigtig godt. Hun ser ikke hærget ud og har ikke poletneger looket, og så virker hun til at være i reelt godt humør :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...