Hop til indhold

Khloe Frederikshavn

Featured Replies

Skrevet

Hej Gutter

Ja nu er sommeren endelig kommet over os og det kunne godt mærkes lidt længere sydpå ;) så hvem skulle man besøge, skal være ærlig at sige at khloe rumsterede i mine tanker, ved godt jeg anmeldte hende tilbage i marts, og det var en fantastisk oplevelse, og tilfældigvis var hendes annonce aktiv den dag, så det skulle udnyttes:) Fik fanget min telefon og skrev til hende om at det rollespil vi havde aftalt før jeg tog en tur til spanien i 11 dage, og hun var frisk på det :) hun var desværer optaget på det tidspunkt jeg forslog, men hun kom hurtigt med et andet tidspunkt, så den tog jeg, og det skulle jeg ikke komme til at fortryde.

Jeg kom til Frederikshavn, og fik vejledning i hvordan jeg kom ind, vi havde aftalt et rollespil hvor jeg "sov" og hun kom hjem efter en bytur, og var godt tændt, hun var klædt på som om hun netop kom hjem fra en bytur i en stram kjole, selvsiddende, og stiletter, da jeg hører de dejlige lyde fra stiletterne "vågner" jeg lidt og jeg betragter hende, jeg må sige at hun lever sig fuldstændig ind i hendes rolle, hvorefter hun ligger sig i mine arme og begynder at pille, også sker der ting og sager det næste stykke tid, hvad helt nøjagtigt hvad bliver mellem mig og Khloe, men kan sige at hun ved hvad hun kan lide og holde mig lige på grænsen og bagefter var det nødvendigt at få fyldt diverse depoter op med vand :D:P

Jeg kan ikke vente til hvad vi skal finde på næste gang, nu har jeg besøgt denne kvinde 2 gange og det er blot blevet bedrer, vi har en god kemi, både i og udenfor sengen og når det sker kan det kun være godt, jeg tør nok sige at denne oplevelse har jeg tænkt på mange gange den sidste uge og den ligger sig i top 3 af mine oplevelser i denne verden;):P ville gøre et forsøg på at flere frække oplevelser med hende.

https://annoncelight.dk/showad/382389

vær sød ved hende, hvis i skulle få lyst til at besøge hende :):)

Skrevet

Jeg har også været der 2 gange inden for den sidste måned, og kommer helt sikkert igen . Hun er sød, fræk og virker til at nyde sex…. 

Skrevet
  • Author
Bertil68 skrev, for 1 minut siden:

Jeg har også været der 2 gange inden for den sidste måned, og kommer helt sikkert igen . Hun er sød, fræk og virker til at nyde sex…. 

dejligt at du også har haft gode oplevelser med hende :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.