Hop til indhold

Yaya i Nr. Lyndelse.

Featured Replies

Skrevet

Det havde været lang tid siden og har kigget på Yaya, et par gange og nu skulle det være. 

SMS gik fint og nemt, aftalt tid og gøremål. :wink: Så afsted til det lille hus med kælder. 

Det er hende på billederne.... Dog et par kilo mere og tiden er gået, siden de blev knipset. Jeg vil mene, jeg blev modtaget af en dame og ikke, den Frække med glimt, som på billedet. Hun er ikke tyk, men der er noget at tage fat i, stadig ok fast. 

Jeg kom ind og alt det alm. Ja det er mig der har bestilt tid, ja 30 min. og her er pengene. Lagde ekstre vægt på og gjorde det klart. At jeg var her for, at hun skulle gøre min diller glad. Det har virket før, så vi begge kender vejen. Hun smilte bare og fniste lidt og vi kom i gang. 

PS. Hun forstår, fint engelsk. 

På maven på briksen og massage startede. Hun beholdte kjolen på, helt ind til, vend om. Massagen er i den meget hårde ende, men den er god. Det kunne jeg godt komme tilbage for. 

Ingen pirring, ingenting, før vend om... Intet. Samtid er hendes personlighed, sådan lidt genert med lidt afstand, blandet med. Og den personlighed, holdte hun hele vejen. 

Vend om kom og hun fik endelig taget kjolen af. Ganske fin krop, dejlige bryster og en god figur. Jeg glædede mig lidt her, til at komme tættere på. Rense og rense med servietter, inden hun tod den i munden og udførte, et godt men kort økoblow. På med gummi og op, til en ridetur. Ville gerne have en 69 med i legen, men hun var allerede i gang med at smøre glidekrem op, inden den tanke, blev til ord. Det blev jeg glad for senere. For efter en riddetur, skyndte hun sig om på rykken, nok for jeg kunne blive færdig. Ville gerne nå at tage hende, bagfra. Her kom der en mindre lygt, fra hendes nedre åbning. Ikke gennemtrængde men nok til, at jeg blev glad for tidligere beslutning. Hende om på ryggen og mig, blev færdig. 

Altså... Fik lov til at lege med bryster og kom lidt rundt på, en ellers fin krop. Men hun holdt afstand og virkede, ikke voldsomt glad, for nærver. Hun trak sig ikke væk, tilbød sig heller ikke selv. Hendes personlighed, er ikke kunde mindet og sex delen, skal vist bare overståges. Uden at hun rigtig skynder på en. 

Men massere, kan hun. 

Det var lidt, en ligegyldig øv øv, den her. Forventede noget mere og fik en standard thai fp, uden noget spændende, andet end en god massage. Det kan så også noget men den var sku, lidt dyr. 

https://annoncelight.dk/showad/382628

Skrevet

Hej Nuddel

Super anmeldelse, - tak for den.

Ku godt være mit næste besøg.:)

Skrevet
  • Author
Bubsi skrev, for 12 timer siden:

Hej Nuddel

Super anmeldelse, - tak for den.

Ku godt være mit næste besøg.:)

Så kan jeg vel kun sige. God tur. :unsure:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.