Napoleon69 224 Skrevet 22. Maj, 2024 (edited) Når man er bordelmutter, som jeg tænker Nong er, så har man en fornemmelse for, hvordan man holder på kunderne. Og det ved Nong. Hun har været i det game længe (tænker hun har rundet de 40). De 60 minutter starter med den obligatoriske massage. Der er ikke noget at komme efter. Ikke den hårdeste, men kompetent, grundig og fint udført. Efter vendingen spørger hun, på hvilken måde jeg ønsker at få liv i ham. Jeg spørger derpå: "Hvad har du?" Hvortil hun svarer: HJ, BJ eller hele pakken. Jeg når så at sige, at nu er jeg her jo alligevel, så kan vi lige så godt få noget ud af besøget, hvortil hun griner. Hun starter med BJ uden, herefter gummi på (fandens også, jeg havde faktisk håbet på en god gang pussyslide uden, det elsker jeg bare) og helst så længe som muligt inden gummi. Nå men så var hyrdetimen ellers i gang i alle stillinger. Jeg sluttede i stående doggy, men jeg kunne satme ikke få ham skudt af, jeg var ellers varm nok, og omtrent +50C i lokalet. Hun fangede hurtigt mit pinlige problem, rejste sig op af sengen, fattede noget gele og satte sig på hug på gulvet, tog greb om ham og en finger i stjernen. Så kan det sgu nok være, at det satte gang i festen og han blev skudt af med et brag. Tak for en god oplevelse, Nong. Forøvrigt er Nong ikke kysseforskrækket, og det skal man heller ikke være, hvis jeg skal komme igen. annoncelight.dk/showad/244788 Redigeret 22. Maj, 2024 af Napoleon69 fejl 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 405 Skrevet 11. Juni, 2024 Hvordan vil du bedømme hendes bj uden, på en 1-10 skala? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 224 Skrevet 11. Juni, 2024 Esbjerghanhund skrev, for 4 timer siden: Hvordan vil du bedømme hendes bj uden, på en 1-10 skala? For mig fylder et bj kun 15% af oplevelsen. Og Nong gør det fint som mange andre. Det handler jo meget om indlevelse, og om hun strammer på den gode måde med fingrene omkring penis. Ikke gør det hverken for hurtigt eller langsomt. Faktisk tror jeg, at hvis jeg kan mærke, at hun nyder det, ja så nyder jeg det også. Og ligesådan med sex. Kan jeg mærke, at hun nyder det, så nyder jeg det også. Og så er der jo de her mekaniske piger, som blot kører hvileløst op og ned som et stempel, indtil der er gået 5 min. Hvad skal vi stille op med dem....:-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 405 Skrevet 13. Juni, 2024 Smag og behag, for mig er det mindst 50 procent. Tak for svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg