Hop til indhold

Er saftigesilke stoppet?

Featured Replies

Skrevet

Som trådnavnet hentyder til, er der nogen der ved om hun er stoppet? har ikke set en annonce i lang tid og får intet svar på mail

Skrevet

Har også besøgt Silke, hun er lidt af en frækkert, men har heller ikke set hendes annoncer et stykke tid, så følger lige med.

Ellers kan jeg anbefale tøsen, hun holder dog til længere sydpå end Randers, men tilbyder samme koncept som Silke (og hun er mindst lige så fræk som Silke) :wink:

Skrevet
Kdr7500 skrev, for 11 timer siden:

Har også besøgt Silke, hun er lidt af en frækkert, men har heller ikke set hendes annoncer et stykke tid, så følger lige med.

Ellers kan jeg anbefale tøsen, hun holder dog til længere sydpå end Randers, men tilbyder samme koncept som Silke (og hun er mindst lige så fræk som Silke) :wink:

Hvem er tøsen, du her nævner?

Skrevet
Kdr7500 skrev, den 23.5.2024 at 07:12:

I nuværende annonce med GB, lister hun op, at kys, hård fingerknep, deepthroat og uden er no go, ting som Silke tilbyder. Hun lyder således knap så fræk, men måske reglerne er anderledes ved enlige møder? 

Skrevet
toffe skrev, den 22.5.2024 at 21:32:

Som trådnavnet hentyder til, er der nogen der ved om hun er stoppet? har ikke set en annonce i lang tid og får intet svar på mail

Den profil som hun ellers har annonceret med, tilbyder pt. en lejlighed til udlejning.

https://annoncelight.dk/showad/401169

Jeg havde også skrevet en mail for et par uger siden, og ikke hørt tilbage. Ser ikke ud til, at hun lige pt. arbejder som glædespige.

Skrevet
Craw skrev, for 16 timer siden:

I nuværende annonce med GB, lister hun op, at kys, hård fingerknep, deepthroat og uden er no go, ting som Silke tilbyder. Hun lyder således knap så fræk, men måske reglerne er anderledes ved enlige møder? 

Jeg kysser aldrig med glædespiger, og penetrerer heller ikke glædespiger uden kondom, så ved ikke om tøsen tilbyder det - dog ved jeg hun sutter uden, da hun har slugt mit sæd en del gange :D og de andre ting som fingerknep og deepthroat har heller ikke været noget problem, ikke for mit vedkommende i hvertfald ;) 
Men når jeg henviser til tøsen, er det også mest tænkt på konceptet hvor er hun er blindfolded, fastbundet og klar til brug når man kommer, altså ligesom Silke tilbyder (eller tilbød). Nogen kan bedst lide moderen, andre datteren (nogen kan lide begge) - for mit vedkommende foretrækker jeg tøsen :)

Redigeret af Kdr7500

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.